Soutěž v grafických předmětech

Dne 18. 3. 2014 naše škola pořádala krajské kolo soutěže v grafických předmětech. Soutěže se zúčastnilo celkem 36 studentů.  Měla jsem možnost udělat rozhovor s jedním z účastníků soutěže Milanem Vrábelem (6. G).



1) Nejprve bych tě požádala o základní info (počet soutěžících a pod.)

Soutěže se zúčastnilo asi 36 lidí. Byli jsme rozděleni do 3 skupin: wordprocessing (2 soutěžící), korektura (7) a opis (27).

2) Co bylo úkolem každé skupiny?

Wordprocessing byla úprava textu přes program, korektura byla 10minutová oprava textu a opis bylo klasické opisování textu během 10 minut.

3) Které kategorie jsi se zúčastnil a jak jsi se umístil?

Byl jsem v kategorii opis a umístil jsem se na 11. místě.

4) Byl ještě nějaký student z naší školy před tebou?

Ne, z naší školy jsem byl první.

5) A co časový harmonogram?

V 9:00 bylo zahájení, v 9:30 se začínal psát opis, chvíli po něm wordprocessing. Korektura se začínala psát asi kolem čtvrt na jedenáct a ukončení bylo ve 14:00.

6) A jak to bylo se stravou soutěžících z jiných škol? Šli na oběd do naší školní jídelny nebo se museli zařídit po svém?

Každý dostal  svačinu a kdo chtěl šel na oběd do naší školní jídelny.

7) Byly pro výherce nějaké věcné ceny?

To bohužel nevím, ze zdravotních důvodů jsem musel odejít před vyhlášením soutěže.

Dobře, děkuji moc za rozhovor :)

 

Komentáře