Ohlednutí za vimperským Majálesem s Pauliem Garandem

Paulie Garand byl jedním z hlavních vystupujících na letošním prvním vimperském Majálesu. Dostala jsem skvělou příležitost, kterou jsem nemohla odmítnout, a to bylo - udělat rozhovor s Pauliem. Díky tomu jsem měla i VIP pásku a vstup do backstage, kde se hromadili všichni hudebníci. Musím říct, že Paulie byl moc milý a ochotný. K rozhovoru se nakonec přidal i Kenny Rough, který je součástí každého Paulieho vystoupení.



Ahoj kluci, chtěla bych vás přivítat u nás na vimperském Majálesu a jako první bych se chtěla zeptat, jak se vám líbí Vimperk a jestli jste tu poprvé?
Paulie: Ve Vimperku nejsme poprvé. Moc to tady nemáme prozkoumané, takže ani nevíme, jestli se nám to tady líbí, ale když jsme dneska přijížděli, tak jsme zjistili, že tady kolem je to obklopené horama, stejně jako v Liberci. To je nám blízké, tím pádem se nám to strašně líbí.
Kenny: Já už jsem tu asi počtvrté, ale vždycky jsem viděl jenom jeden klub. Líbí se mi tady, ta příroda je super, ale město jsem ještě pořádně neviděl.

Proč jste řekli zrovna Vimperku ano?
Paulie: My chceme v první řadě hrát, a proto se snažíme hrát pro jakýkoliv město. Vimperk navíc známe, tak jsme to přijali. Zajímalo nás, jak to bude vypadat v letním kině, jaký bude areál a celková atmosféra.

Už jste letos na nějakém Majálesu vystoupili? Na kterém se vám líbilo nejvíce?
Paulie: Můžu říct, že letos ty Majálesy byly všechny skvělé. První štaci jsme odstartovali v Ostravě, kde bylo hodně lidí, takže obrovská nervozita. Ostrava byla ze všech Majálesů asi největším zážitkem. Bylo to ve vítkovických dolech v industriálním architektonickém areálu, celý to tam působilo dost sci-fi a to jsme si užili nejvíc.



Jeden z nejnovějších songů, který vyšel se jmenuje Hladina, a objevila se v něm i unikátní zpěvačka Lenny. Jak se ti s ní spolupracovalo?
Paulie: My známe Lenku už dýl, protože je to přítelkyně našeho kamaráda, takže to není jen tak, že bychom si to vycucali z prstu. Hledali jsme pro ten singl nějaký krásný hlas a pro mě má Lenka strašně specifický hlas. Já mám rád Macy Gray a ona má podobný hlas. Málokdy se mi stane, že mě mrazí. Ten refrén je pro mě jeden z největších, co se za kariéru povedl dostat na náš song. Chtěl bych popřát Lence, ať se jí daří v kariéře.

Co se zrovna ve vaší „dílně“ připravuje dál? Na co všechno se můžeme těšit?
Paulie: V naší dílně se připravuje nová deska. Teď jsme v Liberci postavili studio, ve kterém začneme nahrávat desku, která by měla vyjít na podzim tohoto roku, pokud to všechno půjde a hvězdy budou stát při nás. Další budeme vlastně vydávat po roce a půl. Těším se na celkovou práci kolem toho a na tour, která bude následovat. Kromě hadrů, kde řešíme nějakou kolekci a další věci, tak je primární ta deska.

Co byste na závěr vzkázali čtenářům a účastníkům Majálesu?
Kenny: Že to bylo super. Byli jsme dostatečně potěšeni tou účastí. Na tohle město, které má  7,5 tisíce obyvatel? To podle mě bylo hodně moc lidí. Bavilo nás to. Bylo vidět, že to lidi mají rádi, že to znají a baví je to.

Paulie: Já bych chtěl vzkázat, aby se stavili znovu, pokud tady ještě budeme hrát, na náš další koncert a hlavně, teď nevím, jestli mám říct nějaké životní motto. Pokud můžu, tak ať jsou nadšení pro to, co je baví. Ať se rozvíjejí v tom, co dělají, a ve svých koníčcích a jsou trpěliví, protože nic není hned. Ať si udělají co nejlepší život a nejsou pak naštvaní, že pracují v nějakých fabrikách. Prostě tvořte a množte se a buďte fajn.

Tento rozhovor můžete najít i na i-klik.cz

Komentáře