Jak šel čas aneb psát historii není vůbec snadné

Chtěla jsem napsat historii našeho časopisu. Ukázalo se, že si sice dokážeme vzpomenout na vtipné momenty ze schůzek, ovšem, kdy jsme se přesně začali scházet, nikdo moc neví. Zapátrala jsem proto v archivu starých stránek a úvodní příspěvek od tehdejšího šéfredaktora Kuby Váchy jsem našla z 27. dubna 2011. Což se mi sice trochu nezdá (že bychom vážně začali až v dubnu?), ale dejme tomu.

2010/2011

Někdy během roku náš IT profík Terča Daňková zakládá stránky a v čele s již zmiňovaným Kubou navazujeme na pokus Verči Sladovníkové obnovit na škole studentský časopis. Někdy v té době vzniká také název GOOL, tedy Gympl a Obchodka OnLine. Pamětníci si možná vzpomenou na fialové stránky s příšerkami v logu.
Hned od začátku jsme pracovali opravdu tvrdě, což potvrzuje také 1. místo v krajském kole v soutěži Nejlepší středoškolský časopis. V prosinci se zástupci naší redakce vydali do Brna na finále, kde převzali skvělé 4. místo.





2011/2012

Tento školní rok pro nás byl především ve znamení oslav k 75. výročí školy. Vyzkoušeli jsme si, jaké to je dělat rozhovory se známými osobnostmi a napsali spoustu reportáží z akcí, které s výročím souvisely.
V červnu jsme opět zopakovali úspěch z minulého roku a už podruhé jsme postoupili do finále soutěže o školní časopis roku.

2012/2013

Třetí rok vystřídala Kubu v našem čele Terča Daňková.
A protože máme spoustu zkušeností s rozhovory, připadne nám tenhle rok další úkol. Vyzpovídat městské zastupitele. Někomu se to daří lépe, někomu hůře. Někdo třeba místo na vedoucího odboru klepal na záchod. 
Stále se zlepšujeme, což si myslí i porotci naší oblíbené soutěže a potřetí nám přidělí první místo v kraji a šesté místo v republikovém finále.


A aby článek nebyl moc dlouhý, pokračovat budeme zase příště. Dozvíte se například, jak jsem se vlastně dostala do šéfredaktorského křesla já nebo proč jsme se přestali účastnit soutěže Nejlepší časopis roku.

Komentáře