Barevná 30. léta

Rozhodla jsem se krásně zneužít pátečního pololetního volna a vypravit se trochu za kulturou. Už od prosince minulého roku jsem byla plně odhodlaná, že také budu muset zhlédnout nový film, no prakticky i pro pamětníky, Lída Baarová. Těšila jsem se snad více než malá holka, musím se přiznat, že ten jeden jistý trailer právě na tento film jsem neviděla pouze jedenkrát… Prostě mne to vyloženě oslovilo.


Hurá, sláva, je to tu. Auto, Kachna, směr České Budějovice, natěšenost, žádné obavy. A tak to má být. „Prosím vaše lístky… Děkuji, sál číslo dvě je tímto směrem. Hezkou zábavu a nezapomeňte využít náš bar.“ To určitě, kdo by měl čas na bar! Hlavně už sednout a žádné jiné starosti, teda ještě se psychicky vyrovnat s patnáctiminutovými reklamami na jiné filmy a třeba když budu mít „štěstí“, bude se jich několik opakovat stále dokola, hurá.

Lída- ta opravdová

Táňa Pauchová- skoro jako dvojče

Filmík za námi a Kateřina se stále nemůže nějak odtrhnout od pohodlného křesílka, moc dojmů najednou. Musím si určit alespoň pár bodů pro můj celkový pohled na toto dílo. Či-li:
1. Kostýmy - bomba, za mě 11 bodů z 10. Vím, že možná některé tohle zrovna moc neoslovilo, ale na mě to zapůsobilo velmi. Nevím proč, tak třeba právě kvůli tomu, že to mohlo být až přehnané, ale tak známe to že, 100 lidí, 100 chutí.


2. Herecké výkony- pánům hercům a paním herečkám se musí nechat, že to herectví asi už opravdu ovládají. Některá ta gesta, to ponoření do osobnosti určitých postav… Paráda.


3. Co dát jako 3. bod… těžké to rozhodování. Možná snad Téma, dobu příběhu…- celkově mám ráda takové ty doby utrpení, doby nejistoty, doby tzv. přežívání. Zvláštní vidět celou tuhle historii tak barevně, jako se to povedlo panu režisérovi Renčovi.

Nejde říci, že to nebyl pěkný film a pohled na situaci „Baarová“, ale co třeba i čistou pravdu? I když, co to vlastně pravda je… Opravdu jen to, co si dokážeme připustit? Nebo snad…

Komentáře