Easter punk party

Na Bílou sobotu se konala ve Volyni punková párty, jejíž hlavními pořadateli byli Šimon Blaschko a Ondřej Smaha, kteří (ano, myslíte si správně) jsou taktéž pořadatelé Summer punk párty. Přece jen to o těch prázdninách chtělo nějakou tu akci, a jelikož mě nebaví koukat v Calypsu na opilé patnáctileté slečny, rozhodla jsem si klasicky dopřát trochu punku a hardcoru.




Cela pro Klárku se představila jako první. Koncert začal už v šest večer, a protože jsme jeli vlakem courákem, Cely jsme stihli necelou půlku. Už jsem na nich byla několikrát, takže jsem to jakž takž přežila. Lidí zatím moc nebylo, davy se začaly scházet až na druhou kapelu.



Delikvence 11 byli druzí. Nutno zmínit, že mají již slušnou základnu fanoušků jak ze Strakonic, tak
z Vimperka. Když se řekne Delikvence, měli byste si vybavit řev a od hlavy až k patě zkérovaného Bohušáka (zpěváka) s pupkem. A hlavně jeho taťku, který má kapelu Carlos and His Coyotes a vypadá úplně stejně jako jeho syn. Třešničkou na dortu byla jeho stylová retro maminka
v roztrhaných džínách a šátkem ve vlasech. 
Až na to, že zpěvák jednou zapomněl text, podruhé ho popletl a byl trošku pod vlivem alkoholu (což jejich skalním fanouškům vůbec nevadí), i tak byli dobří. Fanoušci si to spíše užili, protože mohli zpívat za něj.


Zputnik. Jo, tak to byl nářez. Poprvé v životě jsem viděla na živo zpívat v punkové skupině ženu. Nejvíc mě zaujala její objemná, narůžovo barvená hříva. Co se týče zpěvu, bylo to pro mě něco nového. Dobré, ale trošku zvláštní a trošku uječené. Nepatrně mě děsily zpěvaččiny opičí pohyby a psycho pohledy, ale to k tomu ostatně patří. Konečný verdikt zní: překvapivé a zajímavé!
Jediné, co mě zarazilo, byl vlasatý kytarista vlevo. Jeho spodní část oděvu vypadala téměř jako kilt a měl černě nalakované nehty.


Saturday's Heroes byla další kapela, která do Volyně přijela až ze Švédska. Název mi něco říkal, ale neslyšela jsem od nich nic. Čekala jsem, že budou dobří a mé očekávání se potvrdilo. Jejich vystoupení jsem si užívala a "kývala" se do rytmu.


Better Way, tak na ty jsem se těšila! Jenže.. na chvíli jsme si šli o přestávce sednout a na mě padla taková únava, že jsem tam málem usnula na stole (ne, nebyla jsem opilá). Pak přišlo ještě brutální pálení očí, protože všude bylo zakouřeno. Chtěla jsem je ale vidět, tak jsem se vyhoupla nahoru a doplazila se do sálu. Klimbala jsem se ze strany na stranu, a přestože jsem vypadala jako napůl mrtvá, tak jsem si to užívala. Byli skvělí!


Muerti zakončili onen skvělý večer. Bohužel jsem z jejich vystoupení slyšela jen kousek a to už jsem seděla venku, protože jsem myslela, že neudržím, kvůli tomu kouři, víčka od sebe. V minulosti jsem je už slyšela a tuhle kapelu zbožňuji, takže mě to trochu mrzelo, ale nedalo se nic dělat.


Akce považuji za velice vydařenou i přes pocit únavy, který mě skolil. Docela vtipné by někomu mohlo přijít, že jen z Vimperka nás v 17:50 jelo cca 19 punkáčů. Cestují ve vlaku si užili mnoho lahví vína, rumu a coly, které kolovaly po vlaku a také nesčetnou spoustu křiku a hlasitého smíchu. Řekla bych, že je docela pozitivní, že ve Vimperku je tolik punkových a hardcorových fanoušků (to jsme nebyli samozřejmě všichni, další už byli na místě, či dorazili později).



Klobouk dolů Šimonovi a Ondrovi a těšte se s námi na Summer punk party!











Komentáře