Jak mě zasáhl Robin Hood

Stejně jako každý rok jsem se i  letos vypravila na Otáčivé hlediště do Českého Krumlova. Nyní jsem zhlédla nesmrtelnou legendu o hrdinovi sherwoodského lesa, Robinu Hoodovi.

Děj určitě všichni dobře znáte, proto bych chtěla zmínit hlavně úžasnou atmosféru. Byla opravdu úchvatná! Jako pokaždé se mi i tentokrát tajil dech. Nejkrásnější byla hned úvodní pasáž, kde byl zapálen hrad  Braiena, Robinova nejlepšího přítele. Pro ještě větší efekt byl jeden z herců také zapálen. Samozřejmě, že to bylo v plánu a naprosto bezpečné, žádná nečekaná nehoda.  Celé publikum ale natolik zaujal jeden z „mrtvých vojáků“, který byl zřejmě „zabit“ na špatném místě, takže po dobu, kdy Robert z Locksley (pro neznalé Robin) vedl s Braienem životně důležitý rozhovor, se snažil nenápadně odplazit na druhou stranu scény.  Představení  nadále proběhlo bez sebemenších komplikací, alespoň já žádné nepostřehla.

Návštěvu  divadla s nejvyšším stropem na světě všem vřele doporučuji. Viděla jsem zde už šest her a každá z nich byla "do puntíku vychytaná", naprosto dokonalá. 





 
 

Komentáře