Předsevzetí už je tabu?!

Nový rok je tady a s ním i tradiční seznam všemožných (a často i nereálných) předsevzetí. Všude spousty euforie a naděje, že to či ono letos už vážně vyjde a že už v roce 2017 konečně začneme pravidelně cvičit, vyhýbat se nezdravému jídlu, poctivě dělat domácí úkoly a já nevím co všechno. Je tomu ale vážně tak? Vyrazila jsem s otázkou ohledně předsevzetí mezi naše studenty a dočkala se trošku jiné odpovědi. Dal si letos vůbec někdo nějaký cíl? Pojďme se na to podívat! :)

Zdroj obrázku ZDE

Dal(a) sis letos nějaké předsevzetí? Pokud ano, jaké?

A. N.:"Novoroční předsevzetí si nedávám. Pokud chci něco změnit, udělám to hned a nečekám s tím na leden."

V. V.: "Žádné jsem si nedala, protože mi to přijde zbytečně stresující a se změnou člověk může začít kdykoliv.''

J. M.: "Cvičit alespoň třikrát týdně.''

J. F.: "Udělat maturitu.''

D. F.: "Nedala. Nemám novoroční předsevzetí vůbec ráda, protože když chceš něco udělat, nepotřebuješ nový rok.''

K. V.: "Chtěla bych se dostat k maturitě.''

V. K.: "Ne, nedal.''

Tak to vidíte sami, milí Gooláci. Už nám zdaleka neplatí, že by si každý dával novoroční předsevzetí. Názorů na to, že se změna může udělat kdykoliv přibývá a já už jsem teď zvědavá, jak tomu bude příští rok!

Co vy? Začínáte něco měnit hned, nebo čekáte na nový rok? :)

Komentáře