Z deníku pesimisty #4

Duben utekl snad rychlostí blesku a pomalu se nám tu láme s dalším měsícem. Abychom nemysleli na to, že jsme opět o měsíc starší, dovolil nám náš pesimista nahlédnout do svého deníčku...

Zdroj: Sir Alleris

DUBEN
1.4.2018
Deníčku, ani nevíš, jak jsem naštvaný! Dnes je prvního dubna, což je apríl, a jsou povoleny všechny kanadské žertíky, které já si už připravuji několik měsíců dopředu. Jenže...po trochu divočejší včerejší párty, JSEM NA TO ZAPOMNĚL!!! Měl jsem takový vztek, když mě má sestra vytrolila. Měl jsem to být já, kdo jako první někoho nachytá! Příští rok jí to ale nedaruji, bude hořce litovat!

www.google.cz

10.4.2018
Pamatuješ si, jak jsem se zapsal do autoškoly? No, tak dneska jsem dělal závěrečné zkoušky. Upřímně...opravdu jsem měl strach z testu. Nejsem úplně studijní typ, a tak mi to dělalo docela problém. Uznej sám - přes 800 otázek...to není normální. K mému překvapení jsem to udělal. Sice o fous, ale mám to. Říkal jsem si, že už to je v kapse, protože jízdy mi šly. Nasedl jsem tedy do auta, vše probíhalo bez problémů. Plnil jsem rozkazy a po slovech pana komisaře, že už končíme a ať zajedu zpět do garáže, jsem se uvolnil a myslel si, že to mám v kapse. Jenže....to bych to nebyl já, abych tomu nenasadil korunu. Byl jsem v pohodě až moc, a tak jsem si ani nevšiml, že překračuji rychlost...a o málo to nebylo! Jak já jsem si vše vyčítal. Vždyť je to takový trapas, že to snad radši nikomu říkat nebudu.

www.google.cz
12.4.2018
Dneska u nás byly přijímací zkoušky. Sice jsme byli po škole různě rozházení, ale to nevadilo, abych si neprohlédnul možné nové prvačky. A samozřejmě i prváky. Doufám, že jich přijde co nejvíc - opravdu ty učebnice už potřebuju prodat.

26.4.2018
Tak se to stalo. Oficiálně jsem byl pokřtěn na mazáka. Bylo to sice utrpení v podobě ošklivých  a nepoživatelných jedů, ale nakonec jsem to zvládl. Smrdím po octu jako pes a žaludek mi dělá kotrmelce, ale ten pocit, že jsme nejstarší na škole, je super. Jen ta maturita, co mě příští rok čeká, mi dělá vrásky na čele...

www.google.cz

Komentáře