Z deníku pesimisty #7

První měsíc prázdnin je za námi a nás zajímá jediné! Jak ho pesimista prožil?

Červenec
Captain Alleris


2.7.2018
Tak deníčku, pro všechny začínají prázdniny, ale pro mě začíná letní brigáda. Neříkám, že se netěším, ale představa, že budu celý měsíc vstávat brzy, se mi taky moc nelíbí. Nad vodou mě drží jen představa toho, že na konci měsíce, který se zdá být strašně daleko, na mě čeká výplatní páska. Drž mi palečky, já jdu makat. Až budu mít čas, opět se ti ozvu. Myslím si ale, že to bude pohodka. Na zahradě pracovat umím.

15.7.2018
No...tak to zase taková pohodka není. Sice jsem ti psal, že práci na zahradě zvládám, ale být celé dny pořád jenom ohnutý na jednom místě a dělat jedno a to samé pořád dokola...Je to docela náročné. Myslel jsem, že budu mít více času, ale každý den přicházím domů dlouho a jsem tak unavený, že jsem rád, když si lehnu a spím. Dobré je ale to, že jsem venku, a deníčku, ten bronz si neviděl. Opálil jsem se víc než u moře.

www.google.cz

31.7.2018
Konečně! Poslední den práce je za mnou. Celý měsíc jsem tvrdě makal a už se těším na prázdniny. Doufám, že v tom jednom měsíci, co ještě zbývá, si všechno vynahradím. No nic, já si jdu užít výplatu. Hlavně musím dát bacha na to, abych neutratil všechno.

www.google.cz

Komentáře