Co nám píše Akash z Indie


www.google.cz

Moji milovaní sponzoři,

jsem vaše milované dítě, které vám právě píše těchto pár řádků. Mně a mé rodině se díky vaší pomoci a vašemu požehnání daří skvěle. Doufám, že se máte s pomocí Boží dobře.
Dokončil jsem pátou třídu a chystám se jít do šesté. Jsem díky vám a vašemu požehnání dobrý student - a jsem šťastný, že vám o tom mohu napsat.
Měli jsme jednodenní tábor ve škole Svatého Germaina (St. Germain School). Připravili pro nás program. Tancovali jsme. Přišel k nám biskup a poskytl nám mši svatou. Bylo to hezké.
Dal mé rodině hezké dárky.
Závěrečné zkoušky jsem napsal na dobré známky: angličtina = 80b, kannada = 86b, matematika = 77, nauka o ŽP = 80b. Nejtěžší je pro mě občanka. Musel jsem chodit na doučování.

Mějte se krásně.
Akash Christy




Komentáře