Z deníku pesimisty #10

Podzim je v plném proudu a deštivých dní přibývá. Copak si asi pesimista zapisoval do deníčku, když se nemohl slunit? Pojďme se na to podívat!

ŘÍJEN


Captain Alleris

8.10.2018
Na politiku zvysoka kašlu! Kdyby to bylo zadarmo, tak do komise určitě nejdu. Proč? Hned ti to vysvětlím. Přijdu do místnosti, tam vše hezky připravené, kolegové milí a na stole sušenky. Co víc si přát... krom kusu flákoty samozřejmě. Sednu si a jak to tak bývá, opět si vyberu to nejhorší místo - celé dva dny jsem se bouchal o nohy stolu. To není ale vše, přišlo na řadu podepisování uren a já, místopředseda,  jsem jí musel dát autogram - jak jinak než špatně, a když už jsem to nedělal napotřetí, byl člověk už na pochybách, zda jsem mentálně v pořádku. I přesto jsem se nenechal odradit dál plnit zodpovědně svou funkci. Neuvěříte, ale bylo to opravdu náročné a namáhavé...Sedět celý den za stolem a čekat...To opravdu není nic pro mne, a jestli bych tohle dělal jako politik, tak to si to rovnou mohu strčit za klobouk!

www.google.cz
15.10.2018
Deníčku...ZRADA! Se školou pojede do divadla! Kdekdo by se těšil, ale já ne. Kdyby to alespoň bylo nějaké menší, zastrčené, ale ne! Ono se musí jet do Národního. Už to vidím, všude samí lidé, strkanice, dlouhé fronty....Kdyby to šlo, tak se na to vykašlu. A navíc se tam musí jít v kvádru. Copak já vím, kde ho mám?

www.google.cz

26.10.2018
Tak jsme dnes byly se školou opět pryč. Takové cestování se mi docela líbí, když se člověk nemusí učit. Dnes jsme dokonce navštívili naši budoucnost - úřad práce! Z původně zajímavé ,,přednášky" se pro mě vyklubalo zklamání. Když jsem se přišel poradit o tom, kterou z prací si mám vybrat - jestli právníka nebo popeláře, dostalo se mi odpovědi, že vše je potřeba, a odešel jsem se stejným gulášem v hlavě. Schválně...co byste si vybrali vy? Osobně lobuji za popeláře!

www.google.cz

Komentáře