Z deníku pesimisty #12

Poslední měsíc roku 2018 je tady a s ním přichází i poslední vydání našeho pesimisty. Bude mít už více starostí než jen psaní deníku, ale i tak doufá, že jste si s ním ten rok užili naplno.

PROSINEC


Captain Alleris

9.12.2018
Ach jo. Tak náš maturák je za námi. Celkem mě to mrzí. Když si vezmu, kolik za tím bylo práce a všechno zmizelo mávnutím proutku...Nejradši bych napsal, že jsem to oplakal, ale jsem chlap a chlapi nebrečí. Byla to boží párty. Nejlepší ze všech! Takovou už mít snad nikdo nebude. Musím říct, že budu se všemi úžasnými lidmi, kteří tam byli se mnou, ještě dlouho vzpomínat.

www.google.cz
14.12.2018
Dnes jsem došel k hrůznému zjištění. Za deset dní Vánoce a já nemám jediný dárek! Přes všechen shon kvůli maturáku jsem na to úplně zapomněl. Co já jen každému dám? Vždyť nemám vůbec žádné nápady! Ne, musím něco vymyslet. Nemůžu dát každému to samé co loni. Chce to něco originálního...Pomůžeš mi, deníčku?

www.google.cz
31.12.2018
Je to tady. Silvestr neboli poslední den v roce. Nevím, jestli se mi chce opustit ten starý, když tuším, co mě v tom dalším čeká....Nesnáším maturitu. Co s tím nadělat, k životu to patří. To koukáš co, deníku můj, jaké mám uvažovací chvilky. Říkám si, že když zvládnu dnešní výšlap na kopec, zvládnu všechno ostatní levou zadní! Doufám, že to platí i dnes, ale dávám si předsevzetí: UČ SE K MATURITĚ! Proč právě tohle? Protože jsem pochopil, že bez práce nejsou koláče. Brzo, co?

www.google.cz

Komentáře