twenty øne piløts: Trench

Twenty øne piløts je americká hudební skupina, která je tento rok na světové tour s názvem Banditø. Po dlouhé době konečně vydala nové album Trench, které obsahuje 14 skladeb. 

V Praze jste je mohli zastihnout 16. února, kde podle mě předvedli vynikající show. Já, z pohledu diváka a nadšeného fanouška, jsem velmi ocenila výběr jejich skladeb. V jejich repertoáru se totiž objevily i starší kusy, především z jejich předešlého alba. V pozadí se také na velké a dvou postranních obrazovkách promítala videa, související s albem.
Co se mi na koncertu líbilo, byla komunikace Tylera, zpěváka kapely,  s arénou. Například, když nás vyzval,  abychom si s ním zahráli hru, kterou kapela hraje na každém koncertě- Quiet game. Tyler

nám vysvětlil jedno jednoduché pravidlo: Musíme být zticha,
a to co nejdéle. Na obrazovkách se objevily velké stopky a po odpočtu se přesně po dvou vteřinách a osmi setinách zastavily. Dlouho jsme zticha nevydrželi, ale k naší útěše na tom ostatní státy o moc lépe nejsou. Během koncertu také Joshovi (druhý člen kapely) byly připraveny bubny, které držel dav v první řadě, na kterých pak zahrál jednu píseň. 
Celou dobu byla v aréně kouzelná atmosféra, kterou fanoušci (říkající si Clique) tvořili. Všichni se oděli do oblečení, které bylo sladěno s barvou alba, které mělo černou a žlutou barvu. Jako doplněk na sebe také lepili žluté lepenky (viz obrázek vpravo - já a má kamarádka) . Hodně lidí se na sociálních sítích domluvilo, že si před blesk na telefonu dají modrý papírek. V průběhu písničky s názvem Chlorine, začala z publika zářit spousta malých modrých světélek. 





Komentáře