Projekt Křeslo pro hosta - Rozhovor (projektové dny 4)

Zeptali jsme se také účastníků dalšího projektu, ti ale byli velmi skoupí na slovo a tvářili se velmi tajuplně. Víc prý nám prozradí až v lednu, kdy se Křeslo pro hosta bude konat.

Jak jste hosta vybrali ?
Ing. Frnochová: ,,Radíme se vždycky společně. Já mám nějaké návrhy a se studenty to dáváme dohromady."
Jak jste hosta oslovili ?
Ing. Frnochová: ,,Je toho taky víc. Přes mail, telefon, osobně…"
Co všechno je potřeba zařídit ?
Ing. Frnochová: ,,No, je to hodně náročné, protože my si vždycky vybíráme hosta, který má lukrativní zaměstnání a těžko se uvolňuje v den plánované prezentace. To je vždycky nejhorší."
Je s tím hodně práce ?
,,Je, je." 

Video ze studentského života natáčeli studenti pod vedením paní učitelky Kovářové.

Jak se Vám tento projekt líbí?
Mgr. Kovářová: "Projekt je výborný, všichni pěkně spolupracují. Nemohu si stěžovat, velice mě to s nimi baví."
Jak Vás tento projekt napadl?
Mgr. Kovářová:"Přišlo to zábavné mně i studentům."
Honza: "A hlavně chceme propagovat naši školu."
Jak se vám líbí práce herce?
Simona: "Super, líbí se mi to moc. Jsem ráda, že můžeme takhle trávit se třídou čas.
Oskar: "Jo, určitě, zase si aspoň zkusím něco nového."
Co ve filmu uvidíme?
Míra: "Náplň našeho videa je představit školu budoucím žákům."
Honza: "V tomto filmu můžete vidět tělocvičnu, jazykovou učebnu, chemickou laboratoř a vše důležité na naší škole."



Komentáře