Hobit: Neočekávaná cesta / The Hobbit: An Unexpected Journey

Skoro všichni víme, o co se jedná, ale někteří nemají ani tušení, co je film Hobit.
Hobit je film z roku 2012, který se odehrává ještě před Pánem prstenů, ale není to jen film, ale i kniha, kterou napsal J. R. R. Tolkien. Jedná se také o trilogii, stejně jako u Pána prstenů.
Film natočil slavný režisér Peter Jackons.



Hlavní postavou teď bohužel není Frodo, ale Bilbo Pytlík. Příběh začíná ve stejný den jako film
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu. Filmy na sebe navazují a jediným problémem je, že se film musí zhlédnout od prvního dílu, protože druhý a třetí díl byste samostatně nepochopili.
Ve filmu je dobrá grafika, skvělé zpracované postavy a příběh je podle mne úžasný. A jestli vám chybí Smeagol (Glum), tak ho uvidíte asi 20 minut. Má velmi velké oči a u sebe nosí Hlavní prsten.
Hodně se budou objevovat skřeti, trpaslíci a nesmím vynechat ani elfy. Bohužel draka (Šmak) ještě neuvidíte, jenom jeho oko, ale v druhém díle ho uvidíte stoprocentně.

A teď moje kratší hodnocení: Film se mi moc líbil, úžasný příběh (jak už jsem psala), velmi dobrodružný a rychle (bohužel) skončí, i když je na 146 minut. :-D
Nejvíce se mi líbila písnička (Misty mountains cold), která zazní pouze minutu, ale děsivý je bílý skřet/jezdec (Azog) na bílém vlku.

Ukázka:


Video: www.youtube.cz , z kanálu: Totalfilm.cz
Obrázky: www.wetanz.com
               www.krnov.svazskautu.cz








Komentáře