Nina a Bella na cestách


Nina a Bella na cestách

Bylo 2.července a devatenáctileté studentky Nina Trentová a Bella Kordová si balily kufry na jejich roční cestování po světě.Radostí se jim  klepaly  kolena a pořád nemohly uvěřit tomu,že už zítra vyráží na jejich dlouho plánované cesty.Už jako malé  rády poznávaly lidi z jiných zemí, také kulturu a tradice. A když se před čtyřmi lety poznali v prvním ročníku gymnázia,tak od  první chvíle věděli,že budou nejlepší kamarádky.Společně už spolu zažily spoustu věcí,ale to opravdové dobrodružství je teprve čeká.Jako první se rozhodly,že navštíví Madˇarsko.
,,Trrrrrr“, zazvonil budík Nině a ona okamžitě vyskočila z postele,popadla mobil a vytáčela Bellu.,,Co potřebuješ?“,,Já si zrovna lakuju nehty,abych dobře reprezentovala českou zemi.“,,To máš pravdu,v Madˇarsku by tě nepoznali.“,,Tak fajn, tedˇ už mě neruš, sejdeme se na letišti,“řekla vynervovaná Bella.Bála se,že do hodiny jí neuschnou nehty a nestihne si dát pořádnou dávku make-upu.“,,Tak papa,“řekla vyrovnaná Nina.
Nina během toho, co její kamarádka pečovala o svůj vzhled,jedla poslední českou snídani.Potom se rozloučila se svým mladším bratrem Milošem a také s rodiči a nastoupila do taxíku.
Když přišla na odbavení,tak Bella s dvěma obrovskými kufry už na ní netrpělivě čekala.,,No kde jsi, já myslela,že nám to uletí a to bych potom asi místo cestování trávila rok v blázinci.“,,Klid, ještě máme čas“,řekla Nina. Potom společně šly na odbavení,které proběhlo bez problémů.
Jediný problém,který nastal byl,že na kontrole příručních zavazadel našli v Bellině kabelce pilník na nehty a vonˇavku.Tyto věci jí ovšem zabavili.,,Co tedˇ budu dělat? Co když se mi zlomí nehet a já mám jiný pilník i vonˇavku v kufru?“,,To přežiješ,“řekla Nina.,,Víš,proč mi to ten páprda zabavil,protože sám smrdí jako vrata od chlíva.“,,To máš teda pravdu,řekla Nina“.
Potom už bez řečí nastoupily do letadla směrem Budapeštˇ.
 Autorka Anežka Hornová

Komentáře