Sportovní ples 17. 1. 2015


V sobotu sedmnáctého ledna se v KD ve Čkyni konal v pořadí již čtrnáctý sportovní ples. Celým večerem nás provázel čkyňský rodák Lukáš Růžička. Nechyběla muzika v podobě skupiny Renesance, která díky bohu hrála známé písničky, na které tancovala jak omladina, tak i starší generace. Účastníky neminula ani bohatá tombola s hlavní cenou tabletem a s ostatními hodnotnými cenami.



Celá akce začala oficiální v osm hodin večer, ale již před osmou se lidé hrnuli do sálu. Muži byli oblečeni v sakách, košilích a lakýrkách, kterým jako doplněk posloužil motýlek. Dámy měly dlouhé ladné šaty, lodičky, či baleríny a krky jim zdobily blýskavé náhrdelníky. I mladí účastníci byli slušně oblečeni. I my s kamarádkami jsme se navlékly jednou za čas do šatů a lodiček (kromě mě, já nemohla zklamat své conversky).


Jako první přišlo předtančení jakési skupiny, kde bylo až moc známých tváří, které jsem nerada viděla. Pokud mám vystoupení zhodnotit objektivně, tak se stejně má slova budou schylovat ke kritičnosti, protože jestli tohle nacvičovali půl roku, tak to se omlouvám, ale nechápu, co tam ten půl rok dělali. Navíc dopředu postavili dívčinu, která vůbec neovládala choreografii neanalyzovaného tance (nejspíš něco mezi aerobikem a... a nevím čím). Takže pardón, anebo vlastně dík. Aspoň jsem se zasmála.



A abych jen nekritizovala, tak musím konstatovat, že celý večer byl příjemný a fajn. Muzika byla dobrá, pěvecký výkon kvalitní a repertoár též na úrovni. Kolem sražených stolů mě obléhaly samí fajn lidé, nejčastěji bývalí spolužáci a spolužačky, se kterými jsem se dlouho neviděla. Dokonce jsme si i zatancovali, jak v páru klasické tance (asi jsem měla chodit do těch tanečních!), tak i v kruhu rock'n´rollové kreace. Akce končila v neurčitém čase, někdy druhý den ráno. Na závěr musím říct, že jsme v tombole vyhrály úplné houby, natož abych vyhrály tablet nebo třeba ten neodolatelná dortík.

Čas od času je fajn vyměnit punkový koncert (protože zrovna žádný nebyl, jinak byste mě na žádném plese neviděli) za ples a glády za botasky baleríny. Také vyměnit kostkovanou košili a ostnaté náramky za večerní šaty.


Zdroj obrázků: tumblr.com 

Komentáře