Maturitní ples 8. G "Století páry aneb Průřez časem"

 
Mám to štěstí, že po mé dlouhé neaktivitě, jsem dostala na starost napsat o této velké události. Doufám, že když se řekne třída 8. G, každý si vybaví alespoň jednoho studenta, letos vlastně již maturanta, tohoto oblíbeného ročníku. Pro jistotu, zde je názorný seznam našich nejstarší    z „Géčáků“:





BEDNAŘÍKOVÁ Helena                                     PEŠLOVÁ  Barbora
ČERNÝ Milan                                                       PŘEDOTA Dominik
FRÜHAUFOVÁ Nikola                                        SLADOVNÍK Patrik
HABARTOVÁ Marie                                           SVOBODOVÁ  Kateřina
JAROŠOVÁ Kateřina                                          TETOUROVÁ Lucie
JAROŠOVÁ Martina                                           VOLDŘICHOVÁ Štěpánka
KASALOVÁ Šárka                                               WAGNEROVÁ Hana
KUBIŠ Martin                                                       ŽELEZNÁ Kateřina
KUTIL Tim                                                            ŽELEZNÝ František
MYSLÍK Marek



A právě kvůli těmto mladým lidem přišlo v pátek 6. února do KD Cihelny ve Vimperku spousta rodičů, příbuzných, partnerů, partnerek, kamarádů, aby společně s nimi oslavili jejich zakončení vzdělání na střední škole.
 
Byl tedy pátek 6. února sedmá hodina večerní, čas, kdy u mě doma probíhaly poslední přípravy na tu slavnou akci. Už jenom zkontrolovat lístek a můžeme jít. V půl osmé přesně jsem už stála u hlavního vchodu Cihelny s tím, že ještě poslední nadechnutí na čerstvém vzduch a hurá do víru společnosti. Jakmile jsem vešla, byl mi pečlivě zkontrolován lístek dvěma mladýma slečnami a následovně jsem byla i doslova „označkována“ červeným papírovým náramkem jako důkaz toho, že jsem lístek opravdu měla a že nejsem nezvaný host. Odložila jsem si kabát do šatny, došla natankovat nějakou tu vodní zásobu, abych nebyla jak ryba na suchu a pak rovnou do sálu.
Sotva jsem se stačila rozkoukat, už to začalo. Mile nás přivítali dva příjemní moderátoři, kteří nás pak provázeli celým večer, Jan Švehla a Miroslav Dragoun. 
Jako první bod na programu pro nás měli studenti připraveno za doprovodu nádherné hudby slavnostní předtančení, které se jim náramně povedlo. Tím ale okouzlení publika neskončilo, po povedeném začátku bylo puštěno na projekčním plátnu maturitní video a upřímně, klobouk dolů. Hezčí jsem ještě nikdy neviděla. 

 
 


 
 

Tak schválně, posuďte sami ↓

Celý sál měl velký úsměv na tváři a to byl právě čas na slavnostní ošerpování maturantů. Devatenáct mladých lidí se pěkně seřadilo před červeným kobercem a pak za doprovodu jejich oblíbených písniček si jednotlivě došli k paní třídní učitelce Tláskalové pro slavnostní šerpu, k paní zástupkyni Staňkové pro skleničku na přípitek a k panu řediteli pro květinu. Pár z nich se pak i skoro zapomněli vyfotit, ale vždycky si včas vzpomněli. Během celého tohoto procesu bylo dovoleno, možná i snad skoro nakázáno, házet na postupně nastupující menší peněžní příspěvky formou kovových mincí. O ty se pak po přípitku strhl boj v tom, kdo jich z oslavenců večera nasbírá víc.



Pak už pro mě program na nějaký čas zajímavý nebyl. Pěkně nám hrála prachatická kapela Top Band, tak jsem si i zatančila, jak samotná, tak s tanečníkem. Ani učitelé tomuto pokušení neodolali, doslova to tam celé rozproudili a okolí nabili pozitivní energií.  Protože ale některé písničky tak moc nesedli, využila jsem možnost foto koutku a společně s kamarádkami jsme si udělaly pár fotek.

Tombolu jsem taky stihla. Byla dosti zajímavá, jelikož o víc než polovinu se nikdo nepřihlásil, ani nevím, co se s cenami potom stalo.

Když pak padlo třičtvrtě na dvanáct jako správná Popelka, i já musela domů. Bohužel jsem už nestihla půlnoční překvapení, ale prý se náramně povedlo. Bylo to překvapení formou kankánu.




I přesto že tento maturitní ples byl mým prvním, byla jsem z něj opravdu náramně nadšená a asi ani nejsem samotná. Mnoho lidí, jak jsem zaslechla, si ho pochvalovalo.

Takže doufám, že uznáte za vhodné jim dát za celý tento krásný večer pořádnou jedničku a popřát jim i maturitní vysvědčení plné jedniček. Děkujeme! :)




Komentáře