Tři sestry 21. 3. 2015

Po náročném týdnu stráveném na Špičáku, na lyžařském kurzu, nás v den návratu čekal ještě koncert Tří sester, které slavily ve Hvězdě své třicáté narozeniny. Padajíc únavou jsme se strachovaly, jestli to večer vůbec vydržíme. Lístky už jsme ale měly zakoupené v předprodeji, takže jsme tam přes všechnu únavu šly. Jinak bychom vyhodily 290 kaček do koše. S holkami jsme na místo dorazily těsně před osmou za předpokladu, že v osm vše vypukne. Mělo to tak být. Ale sami dobře víte, že ty časy se často mění.





Koncert začal kolem půl deváté. Celý večer rozproudila předkapela, kterou jsem neznala a ani jsem popravdě nevěděla, že tam nějaká má být. Musím říct, že i přes mou ne dobrou náladu jsem si ji celkem užila. Pořád sice nevím, jak se jmenovali, ale byli celkem dobří. Jsem ostuda.

Po nich přišli konečně Tři sestry s jejich legendárním zpěvákem Fanánkem (na jeho účes jsme všichni krátký!). Taťka mě pořád nutil, abych mu přivezla Fanánkovu nohu, že jí prý někde rozdával, haha. Chtěla jsem si koupit aspoň tričko, ale bohužel neměli moji velikost. Koupila jsem si tedy silikonový náramek, ale úplně jiné kapely. Jak nelogické. Koncert sám o sobě byl skvělý. Sestry hrály moc dobře a ukázalo se, že stále umí udělat parádní show. Zahráli snad všechny jejich hitovky od Průša je úchyl, přes Zelenou až po Mexiko. Některé písničky jsem znala víc, některé méně a některé vůbec. Užila jsem si je všechny. Po dlouhé době jsem také opustila první řady a užívala jsem si asi v takové třetí/čtvrté řadě. Únava hold byla silnější než já.



I přes skvělou hudbu mé celkové pocity z koncertu jsou velice smíšené, spíše blížící se k horšímu. než k dobrému. Proč, ptáte se? Lidé na koncertě byli strašná individua a jejich chování bylo horší, než kdy jindy na nějakém čistě punkovém koncertu. Minimálně třikrát se tam strhla rvačka a velevážený pán z Cobra security na sebe nechal čekat celkem dlouhou, než se uráčil dojít k pánům rváčům a odtrhnout je od sebe. Také se kolem pořád potuloval oplzlý obézní pán, který měl s sebou přítelkyni, ale stále se na nás lepil. Dále za námi stojící dědula, který na nás furt padal, mou náladu moc nezvedl. Pogující šílenec vypadající jako pedofil, který čeká na oběť mě též moc neuklidnil. No a nakonec rudovousý pán, který do mě furt vrážel loktem. Měla jsem chuť někoho také praštit.

Nejsem tu ale od toho, abych kritizovala lidi. Jsem tu přece od toho, abych se s vámi podělila o vystoupení Tří sester. Pokud jste tam nebyli, tak jste o hodně přišli. Dokonce, když hrály písničku Kalhotky ze Lhotky, tak zpěvačka házela do davu kalhotky s logem Tři sestry (uvažovala jsem o koupi, ale za 250 kaček? to jako ne!). Málem jsem si je ulovila, ale má velkorysost byla silnější.




Skvělý zážitek!


Komentáře