Rockpárty 11 - UDG, Voxel, Čardáš klaunů

27. března se ve Vimperku ve Hvězdě konala v pořadí již jedenáctá Rockpárty. Tentokrát se před našimi zraky předvedly UDG (jako hlavní hvězda), Voxel (jako host) a Čardáš klaunů (jako další host). Akce se konala týden po Třech sestrách a já měla lístek již z předprodeje. Už od pátečního rána jsem se těšila na hity jako je Hvězdář, Motýl, Kurtizána od UDG a nebo V síti, Hitmaker a Trip od Voxela. 



Jako první se představili Čardáš klaunů. Před tím jsem o nich popravdě nikdy neslyšela a neznala je. Nevěděla jsem, ani co hrají, takže to byl pro mě takový krok do neznáma. Musím se přiznat, i když jsem je slyšela, tak mě jejich hudba moc nezaujala. Nebyl to můj šálek kávy, ani čaje. Přesto jsem tam celé jejich vystoupení stála a poslouchala. Snažila jsem se vžít do jejich muziky. Co mě ale následně překvapilo, bylo to, že seběhli z pódia, sedli si na zem a chtěli, abychom kolem nich udělali kroužek. Tak se stalo a oni seděli a hráli na kytaru a zpívali. To se mi líbilo.



Další se nám představil Voxel, kterého znám už dlouho. Hodně ho slýchám v rádiech a jeho písničky jsou celkem fajn, takové na pohodu. Věděla jsem tedy, co čekat a přestože ho moc neposlouchám, tak jsem se na něj těšila. A neumíte si představit, jak moc mě překvapil. Nejenže je fajn, milý, vtipný a pohledný, tak to umí s lidmi. Uvědomuje si podporu fanoušků a hlavně si jí váží a cení. Večer byl podle mého názoru nejlepší. Umí skvěle komunikovat s lidmi. Jeho vystoupení se mi moc líbilo a mám s ním dokonce i fotku.


Poslední přišla na řadu hlavní hvězda večera UDG. I když neznám všechny jejich písničky a nejsem ortodoxní fanoušek, tak je mám opravdu moc ráda. Jejich písničky jako je Hvězdář a Kurtizána jsou pro mě srdcovky. Kluci umí udělat show, na kterou se nezapomíná. Od rozlívání vody do lidí, stagediving, bubeníka v noční košili, zpívání mezi lidmi s Gopro až polévání sebe sama. Jejich komunikace s fanoušky byla také parádní. Moc jsem si je užila a určitě to pro mě nebyl poslední jejich koncert.



Abych to celé shrnula - Rockpárty 11 byla moc povedená, další skvělý zážitek do sbírky.



Komentáře