Bude Terka Zámečníková nová Ludmila Peterková? ☺

O úspěšných sportovcích jste se mohli dočíst na GOOLu nespočetněkrát. Co byste tedy řekli tomu, kdybych se vydala za někým, kdo vyniká více než ve sportu v umění? Nebudu vás napínat, hádáte správně - přesně to jsem pro vás udělala... Hvězdou dnešního dne nebude nikdo jiný než úspěšná klarinetistka, kterou můžete ve škole denně potkat - Terka Zámečníková.

Zdroj zde
1, Celý rozhovor se bude týkat hudby, která je ti určitě blízká. Jak a kdy ses k hraní dostala? 

,,Hudba je mi blízká už od malička :) Jako malá jsem strašně ráda zpívala a hrozně ráda jsem chodila na koncerty dechového orchestru ze ZUŠ :) A od té doby jsem chtěla hrát na nástroj.´´

2, Několikátým rokem navštěvuješ ,"ZUŠku", kde tě posluchači mohou slyšet hrát na klarinet. Proč zrovna tento hudební nástroj?

,,Hlavně proto, že klarinetisté seděli v dechovce vždycky v první řadě :D A tak jsem chtěla hrát taky :D
Jinak v ZUŠ teď v nejbližší době s koncertem nějak nepočítám, takže nikoho nikam pozvat nemůžu :D snad až na vánoční koncert dechovky.´´

3, Za sebe mohu potvrdit, že hru na klarinet ovládáš bravurně. Navíc jsi ještě členkou dechovky. Musíš tedy určitě hodně trénovat. Jak to všechno se školou časově zvládáš?

,,Nebudu někomu namlouvat, že cvičím každý den, i když bych měla. A učení taky nevěnuju nějak moc času, takže... :D Nejhorší pro mě bylo, když jsem měla před soutěží a hrozily špatné známky na vysvědčení, ale dalo se to nějak zvládnout.´´

4, Jak jsme se ale v tvém případě přesvědčili, dřina a tvrdá práce se vyplácí. Mohla bys nám stručně shrnout tvoje hudební úspěchy?

,,V minulém školním roce jsem se dostala do krajského kola soutěže ve hře na klarinet. Už to pro mě byl hodně velký úspěch, ale nejvíc mě překvapilo první místo v tomto kole a postup do celostátního kola, které se konalo v Liberci. Tam jsem nakonec skončila druhá.´´


Zdroj zde

5, Vím, že máš na takové rozhodování ještě čas, ale stejně... Máš už představu, co bys chtěla po maturitě dělat? Láká tě například konzervatoř, či něco podobného?

,,Ano, konzervatoř mě láká. Vedla jsem o tom celkem bouřlivou debatu s rodiči, jejich názor potom podpořili i učitelé ze ZUŠ, a tak jsem usoudila, že bude lepší, když budu konzervatoř studovat souběžně s nějakou vysokou školou, asi s pedárnou. Líbilo by se mi vyučovat hudbu.´´

Komentáře