Pořád jenom hejt, a tak to má bejt

Tato věta, rozléhající se sálem Zlaté Hvězdy, zazněla hned několikrát. Abyste si nemysleli, nešlo o žádný protest, či demonstraci, nebo co by vás ještě mohlo napadnout. Jedná se o refrén písničky interpreta Řezníka, který vystoupil 7. listopadu ve Hvězdě, ve Vimperku. Samozřejmě nebyl sám. Spolu s DeSadem tvoří skupinu, která nese název, Sodoma Gomora. Před nimi se představil Haades a ještě před ním Delikvence 11. 



Příjemnou večerní atmosféru zaslali do vzduchu Delikvence 11. Přiznám se, že do tohoto večera jsem je moc nemusela. Vlastně ani nevím proč. Zalíbil se mi jejich přístup k fanouškům a protože jsou místní, sešla se jejich fanouškovská základna a pařilo se to hned na první kapelu. Žánr Delikvence  je dle mého názoru něco mezi punkem a hardcorem a už asi všichni víte, že tyto patří mezi mé nejoblíbenější.



Po Delikvenci přišel na stage Haades. Nevím, co si myslet. Znala jsem od něj jedinou písničku, kterou nazpíval dohromady s DeSadem a ta byla dobrá. Svými křečovitými pohyby mě ale nezaujal. Pro jeho fanoušky, kteří ho znají, to byla asi klasika, ale spíš vypadal, jak kdyby procházel epileptickým záchvatem. Ani jeho tvorba mě moc nezaujala, ale co už, přece jen jsem náročná osobnost. A to že byl pod vlivem nejen alkoholu, mě na jeho stranu také nenaklonilo.


Nakonec všemi očekávaná Sodoma Gomora! Jo, jak já na ně byla zvědavá a nezklamali. Myslím, že je na místě vás upozornit, že Sodoma má velice kontroverzní témata v písních. Pravidlem jsou násilnické (pro někoho pohoršující) texty, nemluvě o jejich show. Málokterá skupina vyzve na stage děvče z davu a chce vidět prsa jako odměnu za to, že zahrají další 3 songy. Kluci dali některé songy společné a některé také ze své sólové tvorby. Lidé pařili jak diví. Mně osobně tento žánr v jistých mezích nevadí (i Haadesovy písně jsou horrorcorové) a všichni, kdo toto poslouchají, nemusí být psychopati. A jestli chcete zažít nevšední, šílenou show - SG nezklame!


Ráda bych zhodnotila celý večer, ale nevím jak. Něco se mi líbilo, něco ne. Přišlo mi, že bylo málo lidí, já osobně jsem čekala mnohem více. Celý večer mě znepokojoval pohled na dvě děvčata, která byla o rok mladší než já a trochu více opilá. Dělala, bůh ví, jak to všechno znají a dělala bordel. Nemálo lidí na ně s politováníhodným úsměvem pokukovalo. Myslím, že si uřízly pořádnou ostudu. Skvělá podívaná byla na punkáče, kteří si o pauze dělali srandu z hip hopu a dělali blbosti a různé tanečky na zemi. Jestli jste byli přítomni, snad jste si to užili a jestli ne, tak příště Sodomu nevynechejte.




















Komentáře