Boom!band je naprosto nezbytný

V pondělí 7. prosince se v kulturním domě Cihelna ve Vimperku konal vánoční galakoncert Hany Zagorové a Petra Rezka. Byť nepatřím k Hančiným skalním fanouškům a ke jménu zmíněného zpěváka jsem si donedávna nedovedla přiřadit obličej, když jsem si na plakátu přečetla, že interpreti budou doprovázeni skvělou hudební skupinou Boom!band Jiřího Dvořáka, neváhala jsem, a v předstihu zakoupila lístek.

Koncert začínal v 19:00 a už při příjezdu k Cihelně zhruba ve tři čtvrtě na sedm mě překvapil nedostatek volných parkovacích míst. Všude se to hemžilo lidmi a do hlediště se stála dokonce několik metrů dlouhá fronta. Při vstupu do sálu jsem si všimla nabízených cédéček zmíněných zpěváků, které byly vydané většinou v minulém století, a na obálkách už jsem jen stěží rozeznávala typické dolíčky v tvářích Hany Zagorové. Rovněž bylo zřejmé, že k věkovému průměru publika se ještě dlouho nepřiblížím.
Zanedlouho poté, co jsem se usadila, vtrhl na pódium energií nabitý Petr Rezek a Boom!band, jehož vystoupení si vždy užiju, zahrál první tóny jeho nejslavnějších písní. Zpěvák byl velmi dobře naladěn a diváky bavil svými tanečními kreacemi. Zazněly nejznámější hity Prší krásně či Přátelství.
Ve druhé části večera zpívala Hana Zagorová, která si kromě svých největších songů střihla se svým kolegou i Duhovou vílu a skladbu Ta pusa je má. Velkým překvapením bylo, když po zaznění notoricky známé písně Za každou chvíli s tebou, představila jejího autora, hudebního skladatele, textaře, učitele na konzervatoři a člena Boom!bandu, Jiřího Březíka, který otextoval i další slavnou melodii Je naprosto nezbytné, jež následovala. Hana Zagorová chtěla vyhovět všem svým fanouškům, a tak na závěr zazpívala mix skladeb, které se těší největší oblibě.
Okolo půl desáté byl koncert zakončen potleskem ve stoje a zájemci si mohli počkat na mini autogramiádu. Petr Rezek byl připraven během několika minut, na Hanku bylo nutné čekat více než půl hodiny. Přestože jsem byla zdržením trochu rozladěná, jsem ráda, že jsem vydržela, a svou sbírku podpisů slavných jsem rozšířila o další dva kousky.
Na závěr bych chtěla ještě vyzdvihnout báječný výkon kapely Boom!band, která opět nezklamala a potvrdila své kvality. Pokud někde uvidíte, že doprovází nějakého většinou velmi slavného interpreta, neváhejte a kupujte lístky, protože tahle pražská skupina je zárukou skvělé hudby.

Komentáře