Ohlédnutí za horrorcorem s Řezníkem

Je mi ctí vám představit další z mých rozhovorů. Tentokrát se samotným Řezníkem, kterého můžete znát i pod přezdívkou Márty např. z Martyho frky a z aféry o tričkách Breivikem. Hlavně ale tedy jako Řezníka, jak je označován v samostatné tvorbě, nebo jako Dr. Mengeleho ze skupiny Sodoma Gomora. Měla jsem možnost mu položit pár otázek. 





1   1. Ahoj, Márty. Jako první, bych se chtěla zeptat, jak se ti líbilo ve Vimperku? Splnil tvá očekávání?
      Čau, děcka! Hele mohlo dorazit trochu víc lidí, ale nakonec to bylo dobrý. Promotér se o nás dobře postaral a všechno bylo, jak má bejt. Akorát v backstagy na nás nalítla kuchařka, ať tam nefetujem a my přitom jenom chlastali. Asi sou tam zvyklý na jiný móresy!

2   2.   Dost mě zajímá, jak si vede Martyho Frky Pub?
Jde to, ale je to řehole. Je tam super jídlo i pivo, tak až budete mít cestu do Prahy, tak se zastavte!

3   3.   Aféra s Mattoni je snad už celostátně známá. Koukala jsem, že si na své stránce sdílel nové video (Pořád jenom hejt 2) a začalo se to všechno zase pitvat. O co jde teď?
      Za prvý sem pořád nedostal svoje peníze z výhry a za druhý mě naštvalo, že Mattoni se chová jak mafie a do veřejnoprávní televize protlačila autobiografickej seriál Já, Mattoni, kterej má rozpočet 100 milionů Kč a platí se z kapes poplatníků. Mattoni si tak v podstatě z našich peněz dělá jednu velkou reklamu. Prve okradli jenom mě, ale teď okrádají nás všechny.

4   4. Všichni víme, že děláš horrorcore, ale když zrovna netvoříš, co si rád poslechneš?
      Všechno možný. Poslouchám třeba klasiky jako Led Zeppelin, Black Sabath nebo The Doors. Poslechnu si ale i pomalý věci, například Leonarda Cohena či Portishead. Nebráním se ničemu.

5   5. Věnujete se s DeSadem ještě dalším společným věcem, nebo spíš tvoříte sami?
Ještě jsme se dali na zahrádkaření. Už přes tři měsíce rejem stejnej záhon!

6.  Vzkázal bys něco našim čtenářům?
Okamžitě se vys.... na školu, začněte fetovat a chcí.....!


Komentáře