Konec dobrý, všechno dobré

Už je tomu přes měsíc, kdy bylo rozděleno šesti postiženým šumavským dětem částka 284 598 Kč prostřednictvím šeků v hodnotě 47 433 Kč a to konkrétně 2. 12. 2015 v Městském kulturním středisku ve Vimperku. Celý večer byl navíc zpříjemněn několika hudebními vstupy operního pěvce pana Milana Sečanského a zpěvačky Ani Vardanian za klavírního doprovodu pana Jana Tláskala.

Na celou akci se sešlo poměrně dost lidu a i já měla tu čest se zúčastnit. Musím uznat, že jsem měla celkem pochyby o tom, zda se mi vůbec budou hudební vstupy líbit. Má nervozita spolu s usednutím do sálu a s postupným koncem úvodní řečí slečny moderátorky stoupala a pak najednou bum. Na pódium vstoupil pan Sečanský a pan Tláskal. Sál utichl a spustil se ten pravý koncert. Padla na mě vyloženě euforie, jak z Národního divadla a konečně jsem začala pěkně kulturně prožívat současnou atmosféru.




Následovalo předávání šeků, vystoupení Ani Vardanian, které mě opět rozjařilo, děkování sponzorům, duo Sečanský a Vardanian a v závěru ještě několik slov nakonec. Mám- li snad ještě něco říci k souhře dvou famózních hlasů. Nevznikl snad z toho nějaký hudební kýč?! Protože i to se stává. Ale nebojte, naopak. Bylo to, jako kdybyste dali dvě strašně dobré věci (dejme tomu potraviny) dohromady. Jedno "mňam" plus druhé "mňam" vždy dají dohromady "mňam mňam"! Aneb pravidlo gurmána.


A co organizace? No, tak zorganizováno to bylo skvěle. Příjemná moderátorka, milí organizátoři a koneckonců i raut byl na jedničku. Za mě velký dík. A hlavně že děti dostaly alespoň nějakou menší finanční podporu k lepšímu životu plného smíchu a tak to má být. Proto neseďte pořád jen u televize anebo nemyslete jen na sebe. Raději jděte, šiřte štěstí, tvořte úsměvy (ale nějaké pořádné, pěkně od ucha k uchu). Za ten hřejivý pocit u srdce to stojí :) 




Komentáře