Taiwan, nebo Indie? Pro Anežku žádný problém!

,,Svět je kniha a ti, kteří necestují, čtou pouze jednu stranu." Tak pod tento citát by se jistě podepsal nejeden člověk, určitě pak Anežka Hornová, studentka naší školy a náruživá cestovatelka. Ano, přesně ta blonďatá slečna, kterou na chodbě nepotkáte jinak než s úsměvem na tváři a která už procestovala nemalou část světa. A co mi o svém dobrodružství prozradila? :)




Znám tě jako velkou cestovatelku. Kde všude už jsi byla?

Doposud jsem navštívila již spousta zemí, ale vypíši pouze ty, které jsem navštívila sama. A tyto země jsou Turecko, USA, Maďarsko, Bulharsko, Taiwan a Indie.

Cílem tvé cesty jsou většinou jazykové kurzy. Učíš se tedy kromě angličtiny a němčiny ještě nějaký jazyk, popř. chtěla by ses naučit nějakou novou řeč?

Kromě angličtiny a snahy naučit se německy, budu od dalšího školního roku také navštěvovat nepovinné kurzy francouzštiny a v budoucnu bych se velmi ráda naučila španělsky a rusky.

Většinou ale jezdíš sama bez rodičů. Nebojíš se?

Jelikož do svých 14 let jsem cestovala hodně s rodiči, tak jsem se toho spoustu naučila. Musím přiznat, že jsem se obávala při první cestě bez rodičů, zda proběhne vše v pořádku. Nyní cestování bez rodičů mi nedělá problém a vždy se těším na celý pobyt.

Cestováním musíš poznat hrozně moc nových kamarádů – zůstáváš s nimi pak i nadále 
v kontaktu? Píšete si/navštěvujete se?

Ano, při svém cestování jsem poznala lidi ze všech možných zemí světa a jsem za to hrozně ráda, jelikož vím, že kamkoliv pojedu, tak tam mám nějaké kamarády. Skoro se všemi si dodnes píši a skypuji a tímto si také procvičuji angličtinu i z pohodlí mého domova. Ano, je velmi těžké se domluvit a najít vhodný termín na to, abychom se ještě potkali, ale přesto jsem se se již se třemi kamarády
z mých cest znovu potkala.


Kdes byla naposledy a naopak kam se teď chystáš?

Moje poslední cesta vedla do Indie a v nejbližší době se chystám do Anglie.

Ze všech těch cest máš určitě nespočet zážitků. Jaký je ale ten úplně nejlepší?

Je velmi těžké vybrat pouze jeden zážitek, protože je jich opravdu spousta. Jelikož mým několikaletým snem bylo Los Angeles a to se mi minulé léto vyplnilo, tak jsem jako největší zážitek vybrala toto město. Výhled z Los Angeles Observatory je nezapomenutelný zážitek.

S poslední otázkou se posuneme do budoucna. Máš nějaký sen, kam by ses ráda vydala?

Hrozně ráda bych navštívila státy Jižní Ameriky, jelikož jsem tam ještě nebyla. Konkrétně Brazílii
v době karnevalu, protože si myslím, že to musí být opravdu neskutečný zážitek.

Komentáře