A zase ty taneční...

S příchodem podzimu přichází i pro některé vyvolené taneční kurzy u pana Tomáše Gaudníka. I já mám to štěstí (nebo spíše pilnou maminku) a pátky večer trávím na tanečním parketu a snažím se nezamotat si nohy.  Co taneční znamenají pro holku je asi všeobecně známé – šaty, boty, kluci, účes... a v mém případě i strach z pošlapaných nohou. Jak ale taneční vypadají z pohledu kluka, to nám většinou zůstává utajené, jelikož o tom moc nemluví. Myslím, že každý nějakou tu teorii máme, ale pojďme se o tom přesvědčit z  rozhovoru, který mi poskytl můj taneční spoluučeň Daniel Slanec.

Máme za sebou zatím dvě lekce. Jak taneční zatím prožíváš a co od nich očekáváš?

Tak taneční prožívám v pohodě. Poprvé jsem byl trochu nervózní, ale další lekce už byla super a moc jsem si ji užil. Očekávám to, že se konečně naučím pořádně tancovat třeba na plesy a různé maturáky a seznámím se s novými lidmi.




Napadlo tě přihlásit se sám nebo za to může někdo jiný?

Přihlásil jsem se sám.

To se jen tak nevidí. Co tě k tomu vedlo?

Předtím jsem trochu tancoval, ale pořádně jsem to neuměl, a to mě vedlo k tomu se přihlásit a pořádně se to naučit.

Co taneční partnerka. Byl jsi zvědavý, kdo na tebe bude čekat?

Ne, z toho jsem strach neměl, protože jsem věděl, s kým budu tancovat, a musím říct, že bych neměnil.

I když tam chodíme jen krátce, stihli jsme toho poměrně dost. Jaký tanec tě zatím z těch, co jsme se učili, baví nejvíc?

Waltz. Je takový romantický, hezký a pomalý a moc se mi líbí to tělo na tělo.





Už ses námahou zpotil, nebo myslíš, že je to čajíček?

Tak čajíček to vážně není. Waltz je ještě v pohodě, ale při těch rychlejších jsem vždycky úplně hotovej. Takže myslím, že nám pan Gaudník spíše dává do těla.

Co oblečení? Dáváš si záležet a dbáš na každý detail?

Ano. Na tom si vážně záležet dávám. Chci abych vždycky vypadal hezky a všechno měl pokaždé sladěné i s mou tanečnicí.

Pokračoval bys po skončení základních lekcí dál pro pokročilé?

Tak to zatím nevím. Uvidím, jak mne to bude bavit po skončení základních lekcí.





Komentáře