Paulie Garand ve Hvězdě? Nepřichází v úvahu!

Poněkud zmatený titulek je tak výstižný, že charakterizuje rovnou dva koncerty zároveň. Oba se uskutečnily v říjnu a to hned první a druhý páteční večer. Konaly se v hotelu Zlatá hvězda, jak už se stalo tradicí. Už jsem se zmínila, jednalo se opět o hudbu, ale vystoupení byla velmi různorodá a to právě v žánru. Pojďme se na každý z nich mrknout o něco blíže.




Nebudu vás už napínat a prozradím vám šifru, která se ukrývá v titulku. První koncert se uskutečnil 7. 10. 2016 a hlavní hvězdou večera se staly NVÚ = Nepřichází V Úvahu.





Večer vydařeně zahájila Delikvence 11, která má silnou základu fanoušků 
v řadách známých mého přítele a zejména jeho bratra. I já osobně mám Delikvenci celkem ráda, ale za výrazný nedostatek považuji přítomnost velkého (ale opravdu velkého) množství alkoholu v krvi zpěváka při každém vystoupení. Nyní se to ale neopakovalo, tudíž jsem byla nadmíru spokojena.






Na řadu přišli Vision Days, od kterých znám jen jednu písničku s poutavým názvem Cesta do hlubin punkáčovy duše. V průběhu jejich výstupu jsem se potulovala různě po hotelu a nevěnovala jim patřičnou pozornost, abych mohla očima laika ohodnotit jejich vystoupení. 





To nejlepší na konec aneb NVÚ. První věc, kterou mě uhranula a nemohla jsem z ní spustit oči, až mě to málem dovedlo do trapné situace, byl zpěvákův monstrózní nos. Neberte to jako výsměch, to v žádném případě. Vím, že za to nemůže, ale to byl fakt extrém. Následně mě překvapil malý počet lidí v sále na punkovou legendu, jako jsou NVÚ. Mně osobně se jejich vystoupení líbilo.





Další koncert se konal 14. 10. 2016. Hlavní hvězdou tohoto večera byl právě již v titulku zmíněný Paulie Garand. Myslím, že všem z vás je jasné, že Paulie Garand není žádný punkový zpěvák, ale jedna z českých rapových ikon. 






Jako první vystoupili kdosi s názvem 3P. Abych byla upřímná, tak jsme do Hvězdy dorazili až na Havluse, což je vimperský raper a začátek jsme (jako spoustu lidí) vynechali. Mezi tím jsme se bavili v baru nad naší angličtinou a snahou komunikovat se studenty z erasmu. "Ó, kambodža mén!" to byla věta, která provázela celý náš večer.








Dorazili jsme v průběhu vystoupení Havluse. Nejspíš už víte, že mě rap nebere, ale chtěli jsme okouknout, jaké anti/talenty tady ve Vimperku máme. Musím říct, že to nebylo vůbec špatné a poměrně dost Vimperáků stálo
u pódia a vystoupení si užívali.




Opět - to nejlepší nakonec. Paulieho Garanda mám celkem ráda. Byla jsem na něm už po třetí a z toho jsme s ním jednou dělala rozhovor na vimperském Majálesu. Není raper jako raper. Jde hlavně o text a ten některé jeho písně nepostrádají. Jediné, co mě znepokojuje, je zejména fanynkovská základna bláznivých třináctiletých holčiček, které jsou do něj platonicky zamilované a nenosí nic jiného než oblečení s logem GB (Garand Brand). Ale jinak to bylo parádní.


Komentáře