Nudíte se? Jděte plesat!

Leden a únor. Měsíce, kdy sedět doma u televize, je sprosté slovo. Proč? Protože právě v tomto období vrcholí plesová sezóna. A že je z čeho vybírat! Od vesnických zábav až k honosným městským či snad dokonce k luxusnímu prezidentskému plesu. A protože žena tanec miluje, mužům nezbývá nic jiného než zatnout zuby a jeden večer to vydržet. Já jsem ten samý případ, takže jsem vzala svého přítele a vyrazili jsme na městský ples do Vimperka.



Nevím, jak se na ples připravují jiné ženy, zda již týden dopředu vymýšlejí účes, anebo na YouTube nemají v historii nic jiného, než pouze samé make-up tutoriály. Já jsem místo stání před zrcadlem ležela v posteli, protože když byl ten prodloužený víkend, musí se dospat to, co se přes týden nestihlo. A jelikož jsem také dost nešikovná, co se účesu týče, došla jsem si ke své kadeřnici. Mazané, že?! Potom se zbývá jen rychle nalíčit, oprášit společenské šaty a vyrazit do krásných prostor hotelu Zlatá hvězda. Lidí bylo přehršel, ale my své místo měli jisté a na velice příhodném místě – u baru a nedaleko čokoládové fontány. Celým večerem nás prováděl pan Roman Hajník. Očekávaný ples se zahájil předtančením v podobě ukázek standardních a následně i latinskoamerických tanců. Krom toho zde bylo i působivé parkour vystoupení, při kterém se nám až tajil dech, jestli vše dopadne dobře. Kdo neví, co je parkour, je to disciplína, při které se za pomoci svého těla musíte dostat plynule a efektivně přes překážku z bodu A do bodu B.


Na tanečním parketu nás bylo opravdu mnoho, a tak bylo velice těžké někomu nepřišlápnout dlouhé šaty. Ploužáky to však jistily, neboť hlavně při nich nedošlo k žádné újmě. Nesmím opomenout ani raut, který byl vskutku famózní. Nejprve jsem začala u sladkých zákusků a skončila u ochutnávky šneka. Vše bylo krásně nazdobené, a když jsme nejedli my, jedly oči. Nechyběla ani tombola, a jak už to v mém případě bývá, vyhráli všichni okolo, ale já ne. Bohužel však musím podotknout, že ne vždy byl podle mne dress code dodržen a bylo poněkud nemístné, aby si jedna paní hrála na Jasmínu z Aladina a měla na sobě volné turecké kalhoty. Nebyla však sama. Na parketu bylo k povšimnutí ještě spoustu jiných nevhodných kreací. Přeci jenom, když jde někdo na  ples,  měl by mít alespoň trochu soudnosti. My jsme si to však velice užili a domů odcházeli s poslední písničkou od skupiny DeFacto, kteří celou atmosféru nádherně dokreslili. 


Upřímně vám radím, opravdu neseďte doma a jděte se někam bavit! Užijete si skvělou zábavu, potkáte známé lidi a přátele a zaručeně budete obohaceni o jednu nádhernou vzpomínku na celý život.

Komentáře