Olympic - koncert jak má být

Zdroj:www.google.cz

Přestože mě ve čtvrtek 27. dubna čekal stejně jako všechny mé spolužáky 
z předmaturitního ročníku celodenní výlet do Prahy, rozhodla jsem se, že koncert legendární skupiny Olympic ve vimperské Cihelně si kvůli školní akci nenechám ujít.

Přiznávám sice, že při koupi lístků, které nebyly na naše poměry zrovna nejlevnější, jsem bojovala s myšlenkou, jestli jsem vstupenky nesháněla zbytečně. Přeci jen nejsem skalní fanoušek big beatu a co si budeme povídat, Olympic je srdeční záležitostí spíše starší generace.


Jakmile se ale blížil poslední dubnový čtvrtek, začínala jsem se na hudební vystoupení skutečně těšit. Vítr z plachet mi sice na chvíli sebrala již zmíněná exkurze do Prahy, která se kvůli zbytečným zastávkám na čerpacích stanicích trochu protáhla, ale dobrou náladu jsem si nenechala zkazit ani hektickým přesunem Lidl - sídliště - Cihelna. Snad jen pro větší názornost, z hlavního města jsme přijeli v 18:25 a už v 19:00 jsem měla sedět 
v nabitém sále.


Zdroj:www.google.cz
Díky obětavému tatínkovi jsem vše zvládla relativně svižně, a tak jsem si krátce po sedmé vychutnávala energický nástup celé kapely na pódium. Od prvních tónů až do konce vystoupení jsem si užívala báječnou atmosféru, jedinečná sóla Petra Jandy na kytaru a Milana Brouma na baskytaru a ani mi příliš nevadilo, že jsem znala jen profláklé, nestárnoucí šlágry. I skladby ze současné tvorby nebo ne tolik proslavené hity z minulosti lahodily mému uchu. Ačkoliv věkový průměr skupiny už je poměrně vysoký, elán muzikantů oslnil celou Cihelnu a já jsem po zhruba dvouhodinovém představení odcházela nabitá energií jako po příjemném běhu v lese.

Zdroj:www.google.cz

Komentáře