Vítání léta a Movebreakers


Dne 26. 5. se v Malenicích již druhým rokem pořádala akce Vítání léta, minulý rok jsem se nezúčastnila, takže nemám srovnání, ale o letošním ročníku můžu říct určitě nejen za mě, že byla akce určitě zdařilá.


Začínalo se klasicky v 8 hodin večer a vstup stál 120 Kč, což si myslím není vůbec špatné. Konec měl být kolem 4. hodiny ráno, ale myslím, že pár nejvytrvalejších vydrželo déle. Lidí si myslím, že bylo hodně, protože malenický parket na Zámostí byl během většiny písniček naplněný k prasknutí. K poslechu hrála elektroswingová kapela Movebreakers, i když jsem myslela, že to nebude zrovna můj šálek kávy, tak jsem se spletla. Bylo to super, harmonika a trubka hezky ozvláštňovaly hudební projev a zpěvačka tomu dala ten správný šmrnc. Zásluhu na mém nadšení asi taky bude mít fakt, že jsem vyhrála jediné cédéčko, které sebou měli, když jsem uhodla název písničky. Takže až půjdete někam na akci a bude hrát tato kapela určitě si ji zajděte poslechnout, chybu rozhodně neuděláte. Na afterpárty hrál DJ, ale tu už jsem nenavštívila.


Úpravě prostoru a parketu celkově musím dát plus za to, že parket byl pevný a nikdo nepropadl (taky se to už jednou stalo). Jako občerstvení jste si mohli dát popcorn, což byla na akci v Malenicích revoluce, ale možností výběru něčeho k zakousnutí bylo více. Celkově na mě prostředí působilo příjemně, bar vystavěli z palet, což byl taky krasný a originální nápad.

Za mě určitě víc takovýchto akcí venku a v tomto duchu a myslím si, že poděkování si zaslouží i lidé, kteří bydlí v okolí parketu, že si nestěžují na hluk a tyto akce se mohou pořádat. Pozvánku bych vám dala na Pouťové malinové slavnosti, které se konají 30. července na faře v Malenicích.



Komentáře