Je STK vážně taková bomba?

Když jsem se balila do Chorvatska na STK, všichni starší kamarádi mi říkali, že mě čeká nejlepší výlet za celý gympl vůbec. Minulý rok jsem zažila úplně skvělý týden na EVT, a tak jsem byla sama překvapená, zda ho letošní STK předčí. A ono se mu to vážně povedlo! A jak že tenhle úžasný týden vypadal?



Kdo si tenhle kurz představuje jako týden plácání se u moře, tak je zcela na omylu. Volejbal, rafty, šnorchlování, potápění, statická a dynamická apnoe, výšlap, plavání, každoranní běhání a jóga, procházky po přístavu, a tak bych mohla pokračovat dále.



Naši super partu navíc doplňovala Teal, která se ničeho nebála a do každé naší aktivity šla naplno 
s námi.



Za sebe se tedy můžu hrdě přidat k té velké skupině nadšených studentů, která si STK zařazuje do skupiny skvělých školních výletů. Určitě se tedy těšte, až na Mali Lošinj zavítáte sami! :)

Komentáře