Kudy z nudy s Goolem #1

Doufám, že jste využili dny volna naplno a neproleželi je jen doma v posteli! Počasí nám přálo, stromy se začaly překrásně vybarvovat a já se rozhodla strávit venku každou minutu. Vyrazila jsem proto na čtyři dny do Českého Švýcarska a byla jsem z téhle lokality snad ještě nadšenější než z návštěvy opravdového Švýcarska. Co byste tedy podle mě v těchto místech neměli zapomenout navštívit?





Jsem člověk, který miluje pěší turistiku, a i když jsem si nenechala ujít například děčínský zámek, většinu času jsem stejně trávila v přírodě. Mým prvním cílem byla Pravčická brána. Když jsem ji viděla, byla jsem naprosto ohromená a stále jsem si jenom opakovala, jak může sama příroda něco takového vytvořit. Druhý den jsem si tedy nenechala ujít její menší sestřičku, Malou Pravčickou bránu, která se mi líbila ještě o trochu více. Proč? Nepotkávala jsem totiž cestou davy turistů a celá prohlídka tak byla mnohem poklidnější.


Úžasný zážitek jsem si také odvezla ze Soutěsek. Dvě jízdy na loďce s průvodcem, který nám vyprávěl za jízdy různé místní pověsti a zajímavosti a k tomu pohled na nedotčenou přírodu - jedním slovem nádhera...


Takhle kouzelných míst jsem tam navštívila ještě mnoho a když o tom tak přemýšlím, tak bych řekla, že nemáte šanci vybrat si špatně... Jedno místo je tam totiž krásnější než druhé a zvlášť teď na podzim je všude příroda jako z pohádky.


Ale teď mě napadá - takových kouzelných míst máme spoustu i na Šumavě. Tak že bychom se v dalším díle naší série Kudy z nudy s Goolem podívali někam do okolí?

Komentáře