Přiznání z tanečních

Letošní výuka tance u tanečního mistra pana Gaudníka se blíží ke svému konci, a tak jsem se rozhodl udělat, jakožto bývalý student a současný pravidelný divák, rozhovor s několika studenty gymnázia, ale i s párem nenavštěvujícím naši školu, ehmm... tedy rozhovor. Jedná se spíše o takový dotazník skládající se ze 3 otázek. Nakonec jsem tedy vybral ke každé otázce nejlepší odpovědi a  ty vám exkluzivně přináším!
Zdroj: www.google.cz



Jak se vám líbí na letošních tanečních?
 Andrea: Mně se to tu zatím líbí, až na to, že mi - jako kluci - docela šlapou na nohy.
 Simona: Je to úplně bezva, občas tedy děláme úplně random kroky, nevím kam, a točíme se...., ale je to fajn, super!
 Honza: Mohlo by to být kratší. (úsměv)
Co se týče pořadatelského hlediska. Jak se vám zdá, že pan Gaudník taneční vede?
 Honza: Jo, dobrý, má vtipné komentáře.
 Andrea: Je dobře, že je jakoby mladý, protože k nám má blízko a je sranda, prostě.
 Simona: Každý slovo říká prostě skvěle, člověk se aspoň nenudí, je to fakt sranda.
 Anička: Pan Gaudník vede taneční úžasně a jsem s ním neskutečně spokojena.
 Jeník: Myslím, že to vede dost dobře, určitě bych neměnil.
 Adam: Líbí se mi, jak to vede, je to dobrý.
Jaký tanec se vám líbí nejvíce?
 Andrea: Za mě je to asi čača nebo jive.
 Simona: Já mám nejradši waltz.
 Anička: Nejvíc se mi líbila polka.
 Jeník: Z těch, co jsem se zatím naučil, je to čača.
 Adam: Určitě polka.
 Honza: Asi jive.
 Jindra: No, tak určitě polka.







Komentáře