S úsměvem po celý rok

Jak na Nový rok, tak po celý rok! Rčení, které zná určitě každý. Myslím, že se s ním velice úzce pojí pojem předsevzetí a typické fráze typu: ,,Od Nového roku se začnu více učit!" nebo ,,Od Nového roku budu více cvičit!" Nikde jsem ale dosud neslyšela: ,,Od Nového roku se začnu více smát!" Chápu, že přijdou situace, kdy to nejde, ale přesto musíme na všem najít něco hezkého a myslet právě na to. Život se musí žít a beze smíchu to opravdu nejde. Pojďme se tedy trochu pobavit nad vtipy o Silvestru a Novém roce. Přece jenom je stále začátek ledna, a můžeme si tak krásně zavzpomínat na pár posledních dní našich vánočních prázdnin.

Zdroj: www.google.cz


Ve škole: ,,Děti, je zemská přitažlivost stále stejná?"
,,Ne, pane učiteli," odpoví žák, ,,na Silvestra je největší!"

Stěžuje si ráno znavený manžel: ,,Já ti mám po tom Silvestru okno jako hrom!"
,,To se nediv, vždyť jsi prošel výkladní skříní!"

,,Moje tchyně je spisovatelka," vypráví po Novém roce Jarda, ,,tak jsem jí dal k Vánocům dárkový papír."

Patrik zve přítele na silvestrovský večírek a vysvětluje: ,,Dostaneš se  k nám autobusem číslo 26, vystoupíš na předposlední stanici a já bydlím hned naproti v čísle 28. Zazvoníš loktem u branky, a jak se ozve bzučák, strčíš kolenem do branky a už jsi u mě!"
,,A proč bych měl zvonit loktem a kolenem kopat do branky?" žasne Harold.
,,Propána," zhrozí se Patrik, ,,a to by ses, člověče, nestyděl přijít na večírek s prázdnýma rukama?!

Zdroj: www.google.cz

,,Dobrý den, vítám vás v novém roce," zahajuje první hodinu po vánočních prázdninách třídní učitelka. ,,Co si v novém roce přejete nejvíc?"
Ze zadní lavice se ozve: ,,Sednout si."

Říká vězeň spoluvězni: ,,Přeji ti šťastný nový rok!"
,,Ale vždyť už je únor!"
,,No jo, ale slyšel jsem, že ti rok přidali!"

Soudce na Silvestra: ,,Případ se odročuje!"

Manželé právě vesele zapíjejí příchod nového roku, když náhle manželka zesmutní.
,,Co je?" ptá se manžel.
,,Ale," povídá manželka, ,,právě jsem si uvědomila, že mám všechny šaty od loňska."

Zdroj: www.google.cz





Komentáře