Děkujeme všem dobrovolným dárcům!

Ve středu 21. února 2018 proběhla v rámci projektu Adopce na dálku sbírka na našeho adoptivního jedenáctiletého chlapce Akashe Christyho z Indie. Žáci z tercie, kteří se, jak jsme již psali, rozhodli převzít nad tímto projektem záštitu, vybrali od studentů a pracovníků školy celkem 9 408,- Kč. Přehled vybraných částek za jednotlivé třídy je zveřejněn na panelu v přízemí budovy A. Máme radost, že tento příspěvek opět umožní Akashovo další vzdělávání a že je spokojený, jak je patrné z jeho posledního dopisu: „Já a moje rodina se máme dobře díky vaší pomoci a vašemu požehnání. Učím se velmi dobře. Moje škola se znovu otevřela 2. června a já se setkal s novými kamarády a učiteli. Jsem s nimi velmi šťastný.“
Mnohokrát děkujeme žákům, učitelům i dalším pracovníkům školy za vstřícnost a podporu. Nejvyšší částku na jednoho žáka darovaly třídy 3. G (116,- Kč) a 1. G (110,- Kč), jimž náleží slíbená sladká odměna.

Zdroj: www.oag.cz



Komentáře