Shakespeare v novém

Jak by asi dnes vypadalo setkání Shakespearových zamilovaných hrdinů, kterým v lásce bránili jejich rodiny?? Co všechno by bylo jinak? Jak by vypadala jejich vzájemná vyznání?

Pravděpodobně by se Romeo a Julie seznámili na diskotéce. Pro začátek si můžeme představit Calypso nebo Cehnice. Hrála by nějaká nešlágrová kapela, parket by praskal ve švech a vypadalo by to nějak takhle:

Z pohledu Romea:

Merkucio (říká Romeovi): Ty jo, to je ale kočka.
Romeo: Kde?
Merkucio: Na jedný hodině.
Romeo (dívá se na jedenáctou hodinu): To si děláš srandu, ne? S takovou hydrou jsem se právě rozešel a o novou nestojím.
Merkucio (kouká na Romea): Víš co, už si to neber. Co sis šleh? LSD? Řekl jsem na jedný hodině, ne na jedenáctý. A mimochodem, tvá ex byla celkem kost.
Romeo (znechuceně odpovídá): Byla spíš kost a kůže a držela ty ananasový diety. Víš, co to je, mít pětkrát denně ananas?? To je horší jak pětkrát denně LSD. Po tom máš jenom halušky, ale po ananasu mám zkaženej celej den.
Merkucio: Tak se na ni už konečně podívej.
Romeo: Ale jo, furt, co mě pořád chceš s někým seznamovat? (všimne si dívky v tyrkysových šatech) Wow, ta bude moje.
Merkucio: Prr, kamaráde. Já ji viděl první.
Romeo: Jako vždycky?
Merkucio: Na teď.
Romeo i Merkucio: Kámen, nůžky, papír, teď.
Merkucio: Jak ty to děláš? Jdu domu, mám tě dost.
Romeo (snaží se ho zastavit): Počkej, třeba má kamarádku.
Merkucio (odchází): Kamarádku, která by stála za měsíc zaracha? Ahoj, zejtra si napíšem.
Romeo (jde k Julii): Ahoj, můžu tě pozvat na panáka?
Julie: Tak jo.

Zdroj: https://www.google.com/searchhl=cs&biw=1910&bih=880&tbm=isch&sa=1&ei=K9eBWvmzEImosAHv2q7gCA&q=disco+bar&oq=disco+bar&gs_l=psy-ab.3..0i19k1l10.1693.2874.0.3347.4.4.0.0.0.0.182.586.0j4.4.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.4.585...0j0i67k1j0i30k1.0.DDFTgCPJfgI#imgdii=FdBewMZrcGn8EM:&imgrc=i6CpmmMBK8Zr_M:

Komentáře