Z deníku pesimisty #2

Máme tu konec dalšího měsíce a s ním přichází i další díl z nové série Z deníku pesimisty. Co všechno náš bručounek zažil a jaké měl problémy? Povím vám k tomu jen to, že měl štěstí, že únor je krátký měsíc...

Zdroj: Captain Alleris


ÚNOR

8.2.2018
Tak jsem tě zase po nějaké době otevřel. Promiň, že mi to tak trvalo, ale mám pro to dobré vysvětlení! Ve třídě máme žáky z jiného oboru a ti mají jisté výhody oproti nám - těm ,,normálním". No a protože si všechno mohou domluvit, učitelé je nezkouší, a tak brázdí jiné vody. Samozřejmě jsem na piketě vždy já a věř mi, deníčku, jedničky jsem opravdu nedostal. Marné a zdlouhavé přesvědčování rodičů, že já za to nemohl, nevyšlo, a tak asi strávím zbytek svého života učením a opravováním známek, které nebyly fér, místo toho abych se šel bavit s kamarády. Jediné pozitivum snad je, že nám skončila gymnastika a já se pomalu dostávám z tělocvičných osypek.

Zdroj: www.google.cz
14.2.2018
Jestlipak víš, deníčku, co je dnes za den. Ne? Já ti to povím. Valentýn. Svátek, kdy se roztrhl pytel se zamilovanými barvami a všude jsou páry. V parku, u řeky, v kinech....člověk si nemůže v klidu dojít na film, aniž by kolem sebe neviděl ,,náhodně" setkané ruce v popcornu a laciné protahovací triky. Ano, jsem sám a nebojím se to přiznat! A při mém štěstí budu sám až do smrti... Řekni mi, bude hodně trapné, když si chlap pořídí tucet koček a bude z něj kočičí muž?

Zdroj: www.google.cz
20.2.2018
Musím se pochválit! Sebral jsem odvahu a zapsal se do autoškoly. Nevím, proč jsem s tím tak dlouho otálel. Všemu rozumím, problémy v autě nemám....myslím, že to bude celé krasojízda!

26.2.2018
No...tak to taková krasojízda asi nebude. Namrzlo, nasněžilo a všechno klouže. Kvůli ledu jsem se vyválel už před domem a o sněhu ani nemluvím...Navíc není vidět skoro na krok a já mám v tomhle jezdit? Ani omylem! Nesmím přeci dopustit, aby mé budoucí kočičky přišly o svého páníčka. Ach jo, že já jsem s tím ježděním nezačal až v létě...

Zdroj: www.google.cz




Komentáře