Z deníku pesimisty #5

Květen už je dávno za námi, červen začíná nabírat na obrátkách a vy se určitě ptáte, kde jsou zápisy našeho pesimisty... Snad mi odpustíte, ale přináším vám je sem až teď. Nevím, proč s tím bručoun tak otálel (možná ze studu), ale hlavně že nás do svých poznámek nechá nahlédnout.

www.google.cz, upravil: Sir Alleris

KVĚTEN
1.5.2018
Ach jo! Prodloužený víkend už je za námi a zítra musím jít opět do školy. Nezoufám ale na duši, protože vzápětí nás čeká další. Abych pravdu řekl, tak dnešek mě docela štve. A buď si jistý, deníčku, že dneska nevytáhnu paty z domu. Proč? Protože je první květen a po ulicích chodí samé zamilované páry a líbají se pod stromy. Upřímně, je mi docela líto, že jsem pořád sám. Taky se chci objímat s někým jiným než jen s mou kočkou. (Ano, opravdu jsem si ji pořídil!) 

www.google.cz
11.5.2018
Druhý týden v květnu se blíží ke konci a já toho do školy moc nenachodil. Nejdřív ty víkendy, potom nějaká ta soutěž a nesmím zapomenout ani na exkurzi. Včera jsme byli v Terezíně, takže opět jeden den pryč. Bylo to super. Možná bych se jednou rád podíval i do jiného tábora - třeba do Polska. Já vím, zní to trochu divně, ale co už. Jo a abych nezapomněl... Byl jsem taky u zubaře. Že já jsem tam chodil. Otevřu pusu a doktorka hned že by mi nejradši udělala nějaký zákrok. Tak jsem se jako správný hrdina zvednul a odešel. Nenechám si nic dělat ani omylem!

20.5.2018
Majáles je za námi. Tolik jsem se na něj těšil, protože s naší super třídou vymyslíme pokaždé něco úžasnýho. Kostýmu jsem se nevyhnul, ale všechny ty přípravy stály za to a ten dort byl tak dobrý! Ne jako od pejska a kočičky. Jen je škoda, že příští rok už vystupovat nebudeme. To můžeme leda tak vyrazit na letňák, kam jdu mimochodem i dneska. Tak papa a já se zase ozvu!

www.google.cz
29.5.2018
Maturity už jsou ve škole splněny. Kromě stálého střídání učitelů a předmětů to znamenalo, že já jako budoucí maturant jsem se tam šel také podívat. No, co ti budu povídat, deníčku. UŽ TEĎ NESTÍHÁM!!!! Hlavně ty knížky...bože! Asi si budu muset místo prázdnin udělat školu čtení...

www.google.cz





Komentáře