Dálnice v ohni aneb Kobra 11 útočí

www.google.cz

Přesně tak, Semir Gerkhan (Edrogan Atalay) a jeho "parťák" Paul Renner (Daniel Roesner) znovu vzali za svou povinnost nás chránit před zloději aut, překupníky, vrahy a vyděrači. Sešlápli pedál plynu a tím odstartovali závod " dvacáté třetí série". Vzhledem k tomu, že jejich tempo je vražedné, těch 19 dílů uteče hrozně rychle. Ani nestačíme mrknout. 

www.google.cz


www.google.cz
Ani nevíte, jak moc jsem se na novou sérii těšila. A víte, co? Neviděla jsem ani první díl. Zastavila mě totiž ruka viru. Ne, že bych byla nemocná. Ve snaze najít Kobru "online ke zhlédnutí zdarma" (aniž bych ji nemusela stahovat) jsem totiž s překvapivou rychlostí narazila na počítačový virus, který se do mého počítače doslova zamiloval a nechtělo se mu ven.

Naštěstí pro mě, jsem měla asi za pět minut vedle sebe člověka, který se vypořádá s každým neřádem, který se mu připlete do cesty. Zápas byl poměrně vyrovnaný, ale Lukáš měl navrch. Po dlouhém souboji se záškodníkem ho dostal pryč. Snad si dovedete představit, jak se mi ulevilo. Ufff. Ještě teď, když si na to vzpomenu, se mi orosí čelo. 


www.google.cz
Ten den jsem slíbila, že na ty stránky už nevlezu, protože znovu vysvětlovat, že jsem opravdu jen koukala na Kobru, doopravdy nehodlám :D.

Tímto oficiálně děkuji Lukášovi, který mě té mamby zelené zbavil. Díky.


Komentáře