Rozhovor s novým redaktorem

Každým školním rokem do naší školy přicházejí noví studenti. Několik z nich (ze třídy 1. A) se rozhodlo, že podpoří naši redakci a obohatí nás svými příspěvky. S jedním z nich jsme učinili rozhovor.

Náš nový redaktor se jmenuje Adam Rod a přišel k nám ze Základní školy Čkyně.


Proč sis jako střední školu vybral zrovna gymnázium?
    Byla to pro mě nejjednodušší možnost, protože nevím, co bych chtěl jednou v životě dělat, ale možná by mě bavilo být učitelem.

 Co tě na naší škole doposud zaujalo/překvapilo?
   Překvapením pro mne bylo přecházení ze školy do vzdálenější jídelny, protože na mojí předchozí škole jsme „daleko“ chodit nemuseli.

 Jaký je tvůj nejoblíbenější předmět?
   Mám rád němčinu, ale nebaví mě biologie.

 Jakými typy článků budeš přispívat do GOOLu?
   Baví mě psát úvahy, ale také vypravování.

 Máš nějaké zkušenosti se psaním do časopisu/novin?
   Ano, psal jsem do Čkyňských aktualit (noviny).

 Jaký máš pocit ze spolužáků?
   Zatím dobrý, trochu jsme se seznámili a myslím, že budeme dobrý kolektiv.

 Jaké jsou tvoje koníčky?
   Hraji volejbal, už sedm let hraji na akordeon a také na klávesy.

 Co rád děláš ve volném čase?
   Věnuji se rodině, dělám různé sporty a poznávám Českou republiku.


Všichni se na Adama moc těšíme (stejně jako na ostatní redaktory) a doufáme, že bude pro náš časopis velkým přínosem.

https://www.google.cz/search

Komentáře