Z deníku pesimisty #6

Protože už byl náš pesimista natěšený na prázdniny, i přes to, že je viděl černě, zapomněl se nám pochlubit svými zápisky, které si určitě pečlivě vedl. Podařilo se mi ho přemluvit, a tak nám zpětně ukáže hezky všechny, na které se nedostalo.

Červen

Sir Alleris

1.6.2018
A je to tady! Začal nám poslední měsíc ve škole a ještě ke všemu je dnes Den dětí! Sice už nespadám do kategorie "dítě", jelikož mé první dospělácké narozeniny už jsou fuč, ale pořád jsem milovaný potomek svých rodičů, a bylo by určitě na místě, kdyby si na mě vzpomněli. I kdyby to mělo být něco dobrého na zub! Však víš, že já jídlem nikdy nepohrdnu.

www.google.cz

2.6.2018
Tak bohužel mé naděje vyslyšeny nebyly a stalo se to, čeho jsem se obával. Na Den dětí si u nás doma nikdo nevzpomněl a já strávil další večer o sucharech, protože se opět zapomnělo nakoupit.

www.google.cz

13.6.2018
Nevím, jestli jsem ti to říkal, deníčku, ale už za pár dní odjíždím se školou na sportovně turistický kurz! A víš kam? Do CHORVATSKA! Ani nevíš, jak moc se tam těším! Jen mám takový menší problém...Kvůli dobrému jídlu a mé lenosti jsem nestihl zhubnout do plavek, takže moje "hot summer body" ani letos nikdo neuvidí. Ach jo...holt budu muset trávit hodně času ve vodě. Tam si toho snad nikdo nevšimne...
www.google.cz


25.6.2018
Ach jo, tak už jsme zase zpátky u nás doma. Z nádherného vyhřátého ostrova jsme opět v Čechách a ne že by nás to tu přivítalo také tak krásným počasím, ale bylo pěkně hnusně. Jen co jsem vystoupil z autobusu, chtěl jsem tam znovu nastoupit. Jako bonus k tomu jsem si po stoupnutí na váhu přivezl kromě suvenýrů i pár kil navíc...No jo, moje naivní představy o sportu u moře se jaksi nevyplnily...

www.google.cz


Komentáře