Hlášky z Vidlákova

www.google.cz

Každý, kdo bydlí na vesnici, tak to zná. Já nejsem výjimkou. Bydlíme téměř na samotě a největším narušitelem našeho stereotypu je, když JZDáci přeženou krávy a nám začnou bučet asi 50 metrů od domu. To je originální budíček, že? Kam se na to dnešní moderní technika hrabe!


Přesto, tady je několik hlášek, které prostě k vesnici neodmyslitelně patří. Takže na co ještě čekáte? Honem, pojďte si je přečíst!
www.google.cz

1. "Co takhle vzít konťák a jet do Volyně?"

Tato hláška vznikla, když jsem se nudila se sestřenicí. Teoreticky by se dala realizovat. Bydlím na kopci, takže by šlo jen o to, dotlačit kontejner na vrchol kopce a doufat, že ty zatáčky po cestě vybereme. Teď už mám řidičák, takže nápad s "konťákem" nechám nezrealizovaný. Sice nemám auto, ale to je detail...



2. "Co jste udělali s internetem? Okamžitě ho zapněte!"

www.google.cz
Žít na vesnici je jednou z nevýhod - zná vás tam každý. A když k tomu přidáte fakt, že máte na střeše vysílač na internet, hned všichni ví, koho mají spamovat, že se nemůžou podívat na seznam. Mimochodem, tehdy vypadl, protože byla bouřka, liják a kroupy. Za to jsme my nemohli!

3. "Mami, ta kráva divně kouká!"

Další příklad, kde hlavní roli má kráva. Znáte takový pocit, když se v sobotu ráno probudíte, jdete se nasnídat, sednete si na židli, kouknete se z okna a uvidíte krávu, která na vás kouká jak na největšího magora? Ne? Já ano...

4. "Dneska nechoď do lesa. Myslivci mají sraz..."

www.google.cz
Vůbec nejde o to, že bych se bála, že by mě mohli postřelit, zastřelit nebo nějak jinak zranit. Prostě se necítím dobře mezi lidmi, kteří na rozdíl od mě mají zbraně a umí je používat...

5. "Kde jsi byla o víkendu?" ptá se učitel. "V Americe," jen tak mimochodem odpovídám.

Někdy je opravdu náročné vysvětlit, že jsem opravdu neletěla přes oceán, ale byla jsem v sousední vesnici, za kamarádkou, která tam má chatu. Pro doplnění, je to asi dva kilometry od naší vesnice. Kam se hrabou Spojené státy americké!


Komentáře