Na den modelkou

Nádherné ženy oblečené v přepychovém oblečení. Bilboardy s jejich fotografiemi všude ve městech. Jaké to asi je být jako ony? Pózy, pohledy, kamery, střed pozornosti. Ach, kéž bych to mohla alespoň vyzkoušet.

www.google.cz
Díky mým rodičům se mi to splnilo. Když jsem na narozeniny otevírala obálku s poukazem na focení, říkala jsem si v duchu, že konečně můj dětský sen vezme na sebe podobu reality. Nastal ale problém č.1 - co si jen vzít na sebe? U fotografky žádný stylista není, takže to bylo celé na mně. Co vám budu povídat. Nakonec jsem si s sebou vzala celou skříň! Problém č. 2 na sebe nenechal dlouho čekat. Otázka účesu mě pronásledovala docela dlouho. Ještě že jsem nemusela řešit líčení! To bylo naštěstí součástí poukazu.

www.google.cz
Přišel den D a já nedočkavostí nemohla vydržet ve škole. Focení bylo bohužel až odpoledne. Ale co, modelka se musí umět přizpůsobit! Tak jsem tam nakonec nakráčela se svým velkým zavazadlem, s maminkou jsme něco vyčarovaly na hlavě, byla jsem krásně nalíčená a pak nastal problém č.3 - jak pózovat? Ono v televizi a časopisech to vypadá strašně jednoduše, ale realita je úplně jiná. I když máte v hlavě krásnou představu, věřte tomu, že na fotce to kolikrát vypadá blbě. Sama jsem se až divila, na kolika jsem vypadala jako meloun.

www.google.cz
Paní fotografka brzy pochopila, že tápu, a tak rychle radila kam s rukou a kam zase s nohou, aby to všechno vypadalo pěkně. Důležité je hlavně nemít strach a nebýt nervózní. Ono to je potom ve výsledku do očí bijící. Až když si to člověk zkusí, pochopí, že to není jen tak nějaká sranda, ale že být modelkou je náročné. I tak to byl ale úžasný zážitek a mohu si odškrtnout jeden ze splněných snů.

Komentáře