Z deníku pesimisty #8

Poslední prázdninový a zároveň letní měsíc je pryč a s ním i prázdniny. Vzpomněli jste si za tu dobu na pesimistu a na to, jak si asi užívá posledních volných teplých dní?

SRPEN


Captain Alleris


4.8.2018
Pamatuješ, deníčku, jak jsem ti naposledy psal, že si mám dávat pozor na výplatu, abych ji neutratil celou? No, tak ono se mi to trošku vymklo z rukou... Co ti budu povídat...ten MOBIL tam na MĚ prostě ČEKAL! Kdybys ho jen viděl, jak se na tom pultě vyjímal. Musel být můj...plus dalších pár věcí, ale ty nejsou tak podstatné jako nový miláček. Jenom doufám, že mi vydrží déle než můj původní. Jak už to bývá zvykem, vesmír mi nechce nadělit pořádný, který by vydržel i program v pračce na čtyřicet.

www.google.cz

15.8.2018
Proč já...Proč zrovna JÁ! Poslední možnost užít si zbytek prázdnin a co dělám já? Já zůstávám doma v izolaci kvůli moru. Kecám (smysl pro mé průpovídky mě neopustil), ale má to k tomu blízko... Nemůžu chodit, nemůžu spát, nemůžu ani vstát. Na rukou i nohou mám fleky, které hrozně svědí...Mám už toho plné zuby a nepomáhá na to nic! Ani doktor mi pořádně neporadil. Nezbývá mi, než tiše trpět a doufat, že to nechytí moje kočička...

www.google.cz
23.8.2018
Může mi někdo proboha vysvětlit, proč si lidé neužívají posledních pár chvil volna, než se vrátí zpět ke všem sešitům a knížkám? Už i na tom praštěném youtube jsou pomalu od konce července videa a la ,,Zpátky do školy" a letáky všech supermarketů plní školní pomůcky. Mám toho už plné zuby. Škola je opravdu to poslední, na co chci o prázdninách myslet...Ach jo, proč není jen srpen ještě o takové tři týdny delší. Alespoň bych stihl vše, co jsem kvůli teď už skoro utracené výplatě nestihl.

www.google.cz


Komentáře