Sbírka na Akashe a co nám píše

Dopis od Akashe – únor 2019
Moji milí sponzoři,
jsem Váš milující Akash Christy. Jak se máte?  A jak se mají Vaše rodiny? Doufám, že se všichni mají dobře.
Studuji šestým rokem na Nimalare English Higher Primary  School a mám 7 předmětů – angličtinu, kannadu,
hindštinu, matematiku, přírodní a společenské vědy a počítače. Dostal jsem za úkol udělat  projekt
z angličtiny na téma „Duha“. V přírodních vědách jsem vypracoval projekt o klimatických zónách
a v matematice o problémech. V hindi jsem napsal projekt o lvech. Svůj poslední projekt jsem odevzdával
na hodině počítačů a byl o mezerníku.
Také jsem dělal zkoušky a získal jsem v angličtině 49 bodů, v jazyce kannada 48 bodů, v hindi 48 bodů,
v přírodních vědách 49, v matematice 50 a v sociálních vědách 49 bodů. Ve všech předmětech jsem dosáhl
dobrých známek.  Ve sportu jsem vyhrál 1. místo v běhu, ve skoku dalekém a ve skoku vysokém
a první cenu jsem získal i v kreslení.
O Vánocích budeme mít  k jídlu kuře, uděláme si  „biryani“ a pozveme příbuzné a oslavíme Vánoce společně.
Zajdu také oslavit Vánoce do organizace Asha, kde dostaneme dárky.

Děkuji , Váš milující Akash

Komentáře