Sen

Také máte nějaký životní sen nebo alespoň přání? Chcete se někam podívat, něco zažít nebo si něco vyzkoušet? Určitě v tom nejste sami! Například já mám také jeden sen. (Chtěla bych se jednou podívat do Afriky a zažít na vlastní kůži, jak tam lidé musí žít a co všechno takový život obnáší.)
https://www.google.com/search

K tomu, aby se vám takový sen vyplnil, je potřeba se snažit a udělat všechno pro jeho uskutečnění.

Záleží ale také na tom, jak je ten sen/přání veliký/é a jak moc je splnitelný/é.

Ne nadarmo se říká: "Všechno jde, když se chce." A není to pravda? I kdyby bylo vaším snem podívat se na Antarktidu, letět do vesmíru, vytvořit nové náboženství, může se vám to splnit. Nic není nemožné a nikdo neví, co bude zítra (natož za několik let). A tak svoji poznámku zakončím slovy brazilského spisovatele Paola Coelha: "Když opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit."

Já doufám, že se mi můj sen (nebo alespoň několik drobných přání) splní, ale to všechno ukáže čas...

Komentáře