Z deníku pesimisty #11

S posledním spadlým listem ze stromu se s námi rozloučil i měsíc listopad. Nebudeme si nic nalhávat a upřímně si řekneme, že byl náročný. Jak ho asi zvládl náš pesimista?

LISTOPAD
Captain Alleris

7.11.2018
Tak už nás to dostihlo. Přesně za měsíc má naše třída maturák a my nevíme, kam skočit dřív. Pro světla? Fotokoutek? Sponzory? Těžko říct...Navíc do toho ještě horda testů a výroba výzdoby. Začínám si myslet, že studenti čtvrtých ročníků nejsou lidé, ale bohové, protože kolik toho jsou schopni vymyslet a udělat, se jen tak nevidí...

www.google.cz
13.11.2018
Dnes jsem si, deníčku, opět představoval jednu z možných variant své budoucnosti, a to studium na vojenské univerzitě. Samé lepší věci, viď! A hlavně pro mě... Jako to, že mě budou učitelé dohánět až na dno mých sil po všech stránkách, opravdu zapotřebí nemám. To si budu radši v klidu odvážet ty své popelničky...

www.google.cz
27.11.2018
Nemohu tomu uvěřit, ale listopad byl pro mě přelomový. Já, takový tichý, černý, introvertní človíček, jsem začal chodit do společnosti za kulturou. Jako vezmi si, že dvakrát do měsíce opustit mou drahou postel, je opravdu úspěch! A musím říct, že se mi to docela líbí. Kdo ví, třeba si konečně najdu i nějakou tu spřízněnou duši, která mi tak moc chybí...

www.google.cz


Komentáře