Co nám píše Akash z Indie

Moji drazí sponzoři,
jsem vaše milující dítě Akash Christy.
Já i celá moje rodina se máme dobře. Jak se máte vy a vaše rodiny? Jsem velice šťastný, že mohu studovat a velice si vážím finanční podpory, kterou mi poskytujete.
Děkuji vám za vaši pomoc.

Dokončil jsem svůj 6. studijní ročník a pokračuji do 7. ročníku. Minulý ročník jsem měl 6 předmětů: kannadštinu, angličtinu, hindštinu, sociální vědy, přírodní vědy a matematiku.

Známky mám dobré, z 20 bodů mám 19 z kannadštiny, 19 z angličtiny, 17 z hindštiny, 18 ze sociálních věd, 14 z přírodních věd a 16 z matematiky. V dalších testech mám ze 100 bodů 64 z kannadštiny, 80 z angličtiny, 90 z hindštiny, 17 ze sociálních věd, 79 z přírodních věd a 70 z matematiky. Ze školních turnajů a soutěží jsem první místo získal v běhu, můj fotbalový tým vyhrál turnaj. Jednou za rok se každý ve škole účastní taneční lekce. Můj otec je farmář, ale momentálně bohužel nemáme vodu na pěstování.

Často si hraji s kamarády. Během táborů nás hry velmi bavily a tábory jsme si užili. Jeden kemp jsme měli také na vysoké škole. Byla tam spousta programů. Pak nám předávali krásné vánoční dárky, celé to bylo překrásné a velice užitečné. Moc vám děkuji.

Jeden z táborů byl i tři dny v létě. Odtud jsem psal dopisy a moji bratři připravovali hry a programy. Hráli jsme si s vodními balónky.

Když mám volno, hraji si s rodiči, koukám na TV a hraji si s kamarády. Žijeme v hostelu, hostel je dost dobrý, moc se mi tu líbí, také hodně pracujeme.

V Indii máme pořád horko. Jaké počasí máte vy?

Dostal jsem váš dopis, všechny pohledy a fotky a moc se mi ty věci, které jste mi poslali, líbí. Děkuji vám z hloubi srdce a jsem moc vděčný vám i vašim rodinám.  Účastním se mší a po mši se vždy modlím ke všem svatým. Děkuji vám ještě jednou moc za váš dopis a vaši podporu v mých studiích. Doufám, že dosáhnu svého cíle stát se doktorem díky vaší podpoře a modlitbám. Jsem šťastný a hrdý, že mě podporujete, protože jste studenti jako já a děláte mě výjimečným vaší pomocí.

Dopisuji tento dopis s láskou,
Váš milující Akash Christy


Komentáře