Výtvarka a aerobik (projektové dny 1)

Výtvarný projekt
Jak žáci pracují?
Mgr. Samcová: "Pracují pilně nejsou tu žádné prodlevy a mají zadanou práci, na které si pracují a když mají hotovo, pokračujeme dále, máme toho v zásobě dost."
Používala jste někdy tuhle techniku?
Mgr. Samcová: "Něco zkoušíme úplně poprvé, vlastně všechno děláme poprvé. Dělali jsme třeba včera linoryty, které jsme dělali už i se třídou, ale my jsme dělali složitější verzi, takže je to všechno takový pokus napoprvé."

Jakou techniku tady používáte?
Klárka: "Různě ryjeme třeba do... ryjeme grafiku, ale ryli jsme do ..., já ani nevím jak se to jmenuje."
Nela: "Tak používali jsme linoryt a teďka ryjeme do plastu."
Jak tě baví tohle vyrábění?
Klárka: "Hodně!"
Nela: "Baví mě to moc!"
Kolik toho tak stihnete vyrobit?
Klárka: "Včera jsme vyrobily dva obrázky."
Nela: "Včera jsme vlastně stihly ty linoryty a pak jsme ještě malovali portréty, který jsme natřeli klovatynou. A dneska myslim, že doděláme ten obrázek ze včerejška a doděláme to rytí do plastu."
Proč jsi chtěla zrovna na výtvarku?
Klárka: "Protože mě výtvarka hodně baví."
Nela: "Já už jsem na tomhle projektu byla asi třikrát, vlastně od tý doby, co vznikly projekty, takže je to taková klasika."
Co jsi od tohohle projektu očekávala?
Klárka: "Že se víc jakoby..., že prostě vyzkouším věci, které jsem nikdy nevyzkoušela."
Nela: "Trošku si odpočinu od školy."
A splnilo se to co si očekávala?
Klárka: "Jo!"
Nela: "Jo!"







Projekt Aerobik
Jsou dívky šikovné a myslíte si, že se snaží?
Mgr. Havlíčková: "Dívky jsou velice šikovné. To jsem ani nečekala, dělají veliké pokroky."
Myslíte si, že se něco naučí nebo si odtud něco odnesou?
 Mgr. Havlíčková: "Já doufám, že se něco naučí a budou mít aerobik nadále rády."


Jsi tu nejmladší, tak jak se ti tu líbí?
Ester Ollé: "Hodně se mi tu líbí, je to tu super."
Jsi vyčerpaná nebo bys trénovala více?
Ester Ollé: "Ještě bych trénovala více."
Odneseš si odtud nové zkušenosti a něco se naučíš?
Ester Ollé: "Určitě se naučím spoustu nových kroků a cviků, např. sambu, která mi ze začátku dělala problémy, ale teď už ji zvládám."
Šla bys do tohoto projektu znovu, nebo bys vyzkoušela něco jiného?
Ester Ollé: "Možná bych zkusila něco jiného."






Komentáře